Pobjednici natječaja "Moj motiv 2.0." Zagrebačke banke i Hrvatske obrtničke komore su Drvenarija Pošpaić i dizajnerski tim OAZA sa svojim proizvodom "Rogoz".
Za njih je, između deset finalista, glas dalo najviše Facebook-korisnika. Pripast će im novčani iznos od 100 tisuća kuna. Istom obrtu, samo s drugim dizajnerom Jakovom Šrajerom pripala je i druga nagrada od 85 tisuća kuna za rad "Tribure", dok su trećeplasirani obrt Kišobranarstvo Cerovečki i dizajnerica Ana Rimac osvojili nagradu za kabanicu "Kaplja". Oni će dobiti 65 tisuća kuna. "Kaplja" je dobila i posebnu nagradu stručne komisije u iznosu od 50 tisuća kuna.
Na natječaju se birao originalni proizvod s prepoznatljivim tradicijskim motivom ili obrtničkom tehnikom koji će uspjeti na suvremenom tržištu. Prije konačnog izbora, deset je finalista odredila stručna komisija među 63 pristigla rada.