Promo

Ferratumova međunarodna ljetna anketa uspoređuje potrošnju u 16 zemalja

Foto: Promo
Ferratumova međunarodna ljetna anketa uspoređuje potrošnju u 16 zemalja
VL
Autor
PR Članak
07.06.2017.
u 10:06
Na temelju rezultata ankete Ljetni barometar za 2017.™, možemo vidjeti da su se promijenili određeni prioriteti u nekoliko zemalja i u nekima od tih zemalja potrošnja tijekom ljetnog odmora bit će dva puta veća nego prethodne godine.
Pogledaj originalni članak

Više od 10.000 kućanstava sudjelovalo je u anketi Ljetni barometar za 2017.™ Ferratum grupe koja se uspješno provodi već četvrtu godinu zaredom. Kako ljudi planiraju provesti svoj ljetni odmor? Koja će zemlja potrošiti najviše tijekom ljeta? Tko će koristiti Airbnb za smještaj i koje će zemlje sveukupno najviše potrošiti ove godine?

Predviđanje potrošnje za ljeto 2017. slično je ponašanju glede potrošnje prošlog ljeta. Međutim, ako pobliže pogledamo, na temelju rezultata ankete Ljetni barometar za 2017.™, možemo vidjeti da su se promijenili određeni prioriteti u nekoliko zemalja i u nekima od tih zemalja potrošnja tijekom ljetnog odmora bit će dva puta veća nego prethodne godine. Više od 40% kućanstava potrošit će istu količinu novca na ljetni odmor kao i prošle godine, dok će oko 30% kućanstava povećati svoju potrošnju.

Očekuje se da će potrošnja značajno porasti u Estoniji, Litvi i Latviji u odnosu na prošlu godinu. Dok su 2016. navedene zemlje bile ispod prosjeka Europe i Commonwealtha, ove se godine očekuje da njihova potrošnja, zajedno s Bugarskom i Rumunjskom, bude među prvih 5, s preko 60% mjesečnih prihoda njihovih kućanstava koji idu na njihov ljetni odmor.

Na drugom kraju ljestvice nalazimo UK, Finsku i Nizozemsku koje planiraju potrošiti najmanje novca tijekom ljetnog odmora (34%, 35% odnosno 38%).

Jedna od stvari koja je ujednačena u svim anketiranim zemljama jest to da ljudi odlučuju potrošiti više novca na ljetovanje nego na zimovanje, uz 50% veću potrošnju.

Putovanja unutar zemlje su najpopularniji način na koji će ljudi provesti ovo ljeto (18%), čemu slijede društvene aktivnosti (npr. dan proveden na plaži, objedovanje u restoranima, odlazak u klubove itd.) i ljetna moda (13%).

U Latviji i Litvi otprilike jedna petina potrošnje za vrijeme odmora opada na odjeću. Najmanje popularne opcije ovog ljeta su sportske i rekreacijske aktivnosti, na koje ispitanici kažu da nisu spremni potrošiti više od 5%.

Rezultati ovogodišnjeg Ljetnog barometra™ pokazuju da vrtlarstvo i kućna radinost spadaju među prve opcije za ljude koji žive u Bugarskoj, Danskoj, Češkoj, Francuskoj, Finskoj, Hrvatskoj i Estoniji. UK će potrošiti 15% na ljetne aktivnosti, dok će ispitanici iz Nizozemske izdvojiti 16% za ljetne festivale. U međuvremenu, potrošnja na dječje aktivnosti bit će najveća u Norveškoj (16%), Rumunjskoj (18%) i Poljskoj (19%).

Kao i prošlog ljeta, najviše novca trošit će se kod kuće, a ne u inozemstvu

Gotovo 20% europske ljetne potrošnje opadat će na na putovanja unutar zemlje, dok samo ljudi 8% planira putovati u inozemstvo.

Zanimljivo je da samo ljudi koji žive u Španjolskoj stavljaju putovanje u inozemstvo na vrh popisa, na koje su spremni potrošiti do 20% mjesečnih prihoda.

Dok će nordijske zemlje rado platiti više od 100 EUR po noćenju u hotelu, ostatak Europe je oprezniji.

Tržište Airbnb-a unutar zajednice najpopularnije je među ljudima iz Bugarske, Švedske, Nizozemske i Francuske, a najmanje je popularno među ljudima iz nordijskih zemalja.

Pogodnost mobilnog bankarstva tijekom praznika

Prošle je godine Ferratum banka pokrenula svoju revolucionarnu mobilnu platformu u Njemačkoj, Švedskoj i Norveškoj, čemu slijede Francuska i Španjolska nakon ove godine.

Očekuje se da će broj osoba koje koriste pametne telefone za privatno bankarstvo diljem svijeta dosegnuti 1 milijardu. Ferratum banka pokrenula je svoju platformu mobilnog bankarstva u pet zemalja u kojima se prema anketi Ljetni barometar za 2017.™ usluge mobilnog bankarstva najviše koriste diljem Europe. U stvari, više od 90% švedskih kućanstava koristit će mobilne uređaje za obavljanje svakodnevnih transakcija za vrijeme odmora.

U Ferratum banci online račun može se otvoriti u samo pet minuta. Klijenti mogu otvoriti viševalutne račune u najčešćim europskim valutama i prenositi novac s jednog računa na drugi u realnom vremenu. Budući da kartica Ferratum banke tereti novac u lokalnoj valuti, klijenti mogu izbjeći tečajne naknade koje utvrđuju tradicionalne banke i kartične tvrtke kada putuju u inozemstvo. Osim toga, Ferratum banka nudi mobilne zajmove i oročene depozite koji prinose do 1,25% kamate.

Kako je provedena anketa Ljetni barometar™ za 2017.

  • Anketu je provela Ferratum grupa koja je ispitala svoje aktivne klijente u 16 zemalja diljem Europe i zemalja Commonwealtha putem standardizirane internetske ankete. Prihodi su iskazani u lokalnoj valuti, a relativna potrošnja za ljetovanje izračunava se omjerom mjesečnog raspoloživih prihoda obitelji u svakoj zemlji. Raspoloživi prihodi prilagođeni po svakoj zemlji i paritetu individualne kupovne moći na temelju podataka Svjetske banke iz 2014. godine.

  • U anketi je sudjelovalo više od 10,000 kućanstava. Ispitanici su bili u dobi od 18 do 65 godina i 55% sudionika bile su žene. Prosječni raspoloživi neto prihod kućanstava sudionika iznosio je između 643 i 4,287 EUR. Prosječna veličina kućanstva među ispitanicima bila je 2,6 osoba.

  • Osim demografskih čimbenika, ispitanicima su postavljena pitanja o njihovim raspoloživim mjesečnim neto prihodima, koliko troše na ljetovanje, na koje aktivnosti troše svoj novac, hoće li koristiti usluge Airbnb-a za svoj smještaj, te hoće li koristiti internetsko bankarstvo prilikom putovanja u inozemstvo.

  • U anketi je korištena valuta specifična za svaku zemlju. Odgovori su izjednačeni kako bi odražavali odgovarajuću kupovnu moć svake zemlje. Svi anketirani ispitanici bili su anonimni.

Privitci:

Grafički prikaz ljetnog barometra

O Ferratum Grupi za 2017.

Pogledajte na vecernji.hr