Festo 2008: Najuspješnija agencija Bruketa i Žinić, slijede McCann Erickson i BBDO

Foto: import
Festo 2008: Najuspješnija agencija Bruketa i Žinić, slijede McCann Erickson i BBDO
18.05.2008.
u 08:47
Pogledaj originalni članak

OPATIJA - Dodjelom nagrada Zlatno zvono u 13 kategorija večeras je u Opatiji završen 16. festival tržišnog komuniciranja "Festo 2008". Najuspješnijom agencijom ovogodišnjeg festivala po broju i značenju dobivenih nagrada proglašena je agencija Bruketa i Žinić, a slijede McCann Erickson i BBDO.

Zlatno zvono za TV oglas dobio BBDO ZAGREB za djelo "I muškarci nešto zaslužuju", naručitelja Karlovačke pivovare. Zlatno zvono za radio oglas i seriju radijskih oglasa dobili su Bruketa i Žinić za djelo "Halucinacija", naručitelja Renault Nissan Hrvatska.

Najboljim novinskim oglasom proglašeno je djelo "Kontura" McCann Ericksona za naručitelja Bistra/Coca Cola Company dok je najbolja serija novinskih oglasa "Samo bitno" iste agencije za Večernji list. Zlatno zvono za vanjski oglas dobila je Status grupa za djelo "Transportno vozilo Tim kabel" naručitelja Tim kabel.

U kategoriji sredstava izravne komunikacije najboljom je proglašen rad Tridvajedan tržišnih komunikacija "Brachia aroma" za Brachia p.z., a u kategoriji interaktivnog oglašavanja "Gradske zidine Dubrovnika" Netipičnog laboratoriuma za naručitelja Društvo prijatelja dubrovačke starine.

Zlatno zvono za "event" dobila je agencija Da! za organizaciju događaja "Snježni kralj i snježna kraljica" za Hrvatski skijaški savez.

U skupinama serija tv oglasa, serija vanjskih oglasa i cjelovita kampanja Zlatna zvona nisu dodijeljena.

Istodobno su objavljeni i dobitnici Srebrnih i Brončanih zvona po skupinama i podskupinama. Posebna priznanja dobili su crtač knjiga snimanja Hrvoje Ružić i vođa snimanja Nikola Barišić.

Na festivalu je sudjelovalo 900 predstavnika oglašivača, marketinških agencija, medija i gospodarstvenika iz 14 zemalja. Za nagrade su konkurirala 323 rada, 23 posto više nego lani, a najviše je radova prijavljeno u kategorijama sredstva izravnog komuniciranja, tv-spot i novinski oglas.

(Hina)

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr