Od 10 Vladinih projekata najavljenih za pripremu ili realizaciju u prvom tromjesečju ove godine, Luka Rijeka bit će prva koja će dobiti strateškog partnera, a to je, prema najavama, filipinski ICTSI, s kojim se danas u Rijeci potpisuje ugovor. Vrijednost projekta procjenjuje se na milijardu kuna.
Međunarodna važnost
Filipinci će dobiti koncesiju na 30 godina na kontejnerski terminal Brajdica, a planirana ulaganja uključuju primjenu modernih tehnologija koje će omogućiti potpunu automatizaciju praćenja iskrcaja, skladištenja i otpreme kontejnera. Tako će Luka Rijeka dobiti i veću međunarodnu važnost u prometu te će u sljedećem razdoblju otvoriti, prema procjenama, nekoliko stotina novih radnih mjesta.
Privatizacija Luke Rijeka najavljena je prije tri godine, kada se predvidjelo osnivanje četiri-pet tvrtki, od kojih bi svaka gospodarila svojim terminalom i bavila se specijaliziranim vrstama tereta, dok bi Luka Rijeka zadržala kontrolni vlasnički paket u svakoj novoj tvrtki. Prva na redu za privatizaciju bila je tvrtka Jadranska vrata, koja je u 100-postotnom vlasništvu Luke Rijeka i koja vodi najvredniji lučki posao, odnosno terminal na Brajdici.
Prije dvije godine čelnici Lučke uprava Rijeka i Jadranskih vrata potpisali su ugovor o produljenju koncesije na kontejnerskom i Ro-Ro terminalu Brajdica za razdoblje od novih 30 godina i taj ugovor stupa na snagu u studenome ove godine, odnosno nakon isteka sadašnje desetogodišnje koncesije.
No odlučeno je da se uvede i novi strateški partner kako bi se realizirala nabave dvaju novih modernih kontejnerskih mostova za Brajdicu vrijednih oko 14 milijuna eura.
Uređenje skladišta
Planirano je i daljnje uređenje i korištenje pozadinskog lučkog skladišta na Škrljevu za kontejnerski promet te podizanje efikasnosti na terminalu uvođenjem nove tehnologije s ciljem povećanja kapaciteta.
Malo morgen !!