U finalu UEFA lige prvaka, sutra navečer će se suprotstaviti Bayern i Inter za dobit veću od 120 milijuna funti, pokazuje istraživanje MasterCarda. Istraživanje koje je proveo službeni sponzor UEFA lige prvaka predviđa da je ukupnu vrijednost utakmice, u kojoj bi naš Ivica Olić mogao igrati jednu od ključnih uloga, 351,5 milijuna funti.
MasterCard Heart of Sports Commerce predviđa ukupni porast od 41,5 milijuna funti na europsko gospodarstvo u odnosu na prošlogodišnji finale. Vijest je naročito značajna jer ni engleski ni španjolski klubovi, nadaleko poznati kao pokretači ekonomije u europskom nogometu, nisu predstavljeni u finalu prvi put u pet godina.
MasterCardovo istraživanje, koje je razvio profesor Simon Chadwick, jedan od najpoznatijih poslovnih stručnjaka po pitanju sporta u svijetu, procjenjuje kako će španjolski glavni grad, Madrid, profitirati s dobiti od 150 milijuna funti dok će čak gubitnički klub pospremiti u džep više od 70 milijuna funti od događanja.
- Vrijednost finala UEFA lige prvaka 2010. je na putu da obori sve prijašnje rekorde – dajući priliku bilo FC Bayern München ili FC Internazionale Milano za dobit višu od 120 milijuna osvajajući europsko natjecanje lige prvaka. Očito je kako nogomet cvjeta unatoč tome što ni engleski ni španjolski klub ne sudjeluju u finalu prvi put u pet godina. Finale UEFA lige prvaka na putu je da postavi nove temelje u terminima masovnog ekonomskog učinka - kazao je Chadwick.
MasterCardov izvještaj predviđa 50 milijuna funti ekonomske dobiti za španjolsku prijestolnicu kao izravan rezultat domaćinstva finala UEFA lige prvaka. Ova brojka uključuje kratkoročan porast potrošnje na stadionu Santiago Bernabeu i diljem Madrida u barovima, klubovima, dućanima, hotelima i gradskim atrakcijama. Dobit Madrida od 50 milijuna funti nadmašuje 45 milijuna funti Rima kao domaćina 2009. Porast je vjerojatno zabilježen i zbog prebacivanja finala UEFA lige prvaka sa sredine tjedna na subotu kad ljudi mogu lakše putovati i imaju više vremena za konzumaciju sporta i svega što ide uz ovakav spektakl.
Šira europska ekonomija uživat će u predviđenoj dobiti od 94 milijuna funti kao rezultat finala UEFA lige prvaka. Finale UEFA lige prvaka vodeći je događaj kad je riječ o globalnom televizijskom gledateljstvu najvećih sportskih događaja. Finale UEFA lige prvaka iz 2009. između Manchester Uniteda i FC Barcelone, privuklo je, u prosjeku, 145,2 milijuna televizijskih gledatelja, premašivši Superbowl natjecanje, koje je pratilo 106 milijuna gledatelja. Očekuje se kako će broj gledatelja finala UEFA lige prvaka 2010. iznositi 170 milijuna, zaključuju u MasterCardu.
hey vajat, pogledaj kak je kaj na kladionicama, bajern je autsajder, i jo sam za bajern ali, makarunima i psgetima nemres samo tak dati gol, na njima su si svi polomili zube, moje je misljenje da ce biti produzetak.