pet najboljih

Finalisti natječaja 'Pametnom idejom do uspjeha' u novom poduzetničkom showu na 24sata TV!

Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
Foto: 24sata
pametnom idejom,autori
22.05.2014.
u 14:56
Ideje koje su ušle u finale natječaja predstavljaju presjek hrvatske poduzetničke scene: Radi se o idejama mladih poduzetnika-početnika, a zastupljeni su i turizam, proizvodnja, IT i inovacije.
Pogledaj originalni članak

Žiri natječaja imao je težak zadatak među mnoštvom kvalitetnih ideja odabrati pet ideja koje su ušle u polufinale natječaja "Pametnom idejom do uspjeha". Finaliste možete pratiti u novom poduzetničkom tv showu na 24sata TV.

Kada od skoro 200 prijavljenih ideja na ovogodišnji natječaj ''Pametnom idejom do uspjeha“ morate odabrati pet najboljih ideja, znate da nemate nimalo lak zadatak. No, žiri natječaja u sastavu Saša Cvetojević (Insako, ZIP inkubator), Miljenko Graovac (Vipnet), Kristina Ercegović (Business cafe), Željko Kovač (Centar za poduzetništvo Zagreb), Andrey Shtylenko (Studio Antar), Tea Kranjec (EU Asistent) te Ante Gustin i Krešimir Dvorski (Nextbike Croatia) ga je uspješno riješio. Ideje koje su ušle u finale natječaja predstavljaju presjek hrvatske poduzetničke scene: Radi se o idejama mladih poduzetnika-početnika, a zastupljeni su i turizam, proizvodnja, IT i inovacije.

Autore finalnih ideja sada očekuje snimanje poduzetničkog televizijskog showa koji ćete moći pratiti na 24sata TV i www.24sata.hr/pametnom-idejom od 27.svibnja!

Pet ideja koje su ušle u finale natječaja su:

• Boya bojice, autorica Maja Mesić

• Crobox, Vladimir Mustapić

• Machina, autor Lovro Nola

• Papart, autorica Petra Bianki

• WeeParty, Sandro Bujan

O idejama: Turizam, proizvodnja, gaming industrija i društvene igre

Foto: 24sata

Maja Mesić i projekt Boya bojice

Boya bojice su inovativni crtaći alat, ergonomski drugačije oblikovan kako bi korisniku pružile istovremeno sigurnost i slobodu pokreta u likovnom izražavanju. - Boje za crtanje kakve poznajemo danas, u formi štapića ograničavaju likovno izražavanje, način na koji su oblikovane da ih držimo u ruci predodređen je za pisanje, odnosno štapić nam nalaže pokret, položaj i kretanje ruke – kaže Maja Mesić, osnivačica Boya Bojica i dodaje - Suprotno tome ove bojice za crtanje zbog svoje forme omogućuje prirodni i ekspresivni pristup crtanju. One su novi inovativni crtaći alat, lako prilagodljiva svakoj ruci a zglobu omogućava bezbroj pokreta i položaja što se izravno odražava na kvalitetu i mogućnosti crtanja – zaključuje Mesić predstavljanje svoje ideje.

Vladimir Mustapić i projekt Crobox

Vladimir Mustapić mladi je poduzetnik-početnik te autor ideje „Crobox“. Što je „Crobox“? – Radi se o sustavu ormarića na plažama za pohranu vrijednosti kao što su mobitel, novčanik, naočale, tablet i dr. S ovim sustavom vi možete bezbrižno uživati u morskim radostima – objašnjava Mustapić. Sustav je zamišljen kao pomoć turistima te promociji Hrvatske kao sigurne turističke destinacije. - Naša je želja napraviti plažu sigurnijim mjestom i samim time podići razinu hrvatske turističke ponude na viši nivo – zaključuje svoje predstavljanje Vladimir.

Petra Bianki, Gabrijela Palameta i Katarina Zorić – projekt Papart

Jednostavne ideje nekada su najbolje. Spojite to s turizmom, jednom od najpropulzivnijih grana gospodarstva u Hrvatskoj i imate dobitnu kombinaciju. Papart je projekt koji se temelji na ručnoj proizvodnji razglednica, čestitki i zahvalnica od recikliranog papira. Papiru se u procesu proizvodnje dodaju sjemenke raznih mediteranskih biljaka koje zatim možete poslati svojim najdražima. Rezultat je unikatni suvenir koji možete posaditi u zemlju i dobiti unikatni suvenir – žive biljke.

- Proizvod je prvenstveno namijenjen turistima koji u razglednici šalju i sjeme jer se razglednica nakon uporabe može posaditi pri čemu će narasti određena biljka. Ovaj projekt promovira Dubrovnik kao ekološki osviješten grad,rješava problem dosadne ponude suvenira koji čak nisu ni autentični – objašnjava Petra Bianki i dodaje: - Naš proizvod podržava obrtništvo jer se cjelokupna proizvodnja odnosi na ručnu izradu. Najvažnije od svega je da naš proizvod donekle rješava i problem zbrinjavanja papirnatog otpada, jer je taj isti "otpad" naša glavna sirovina za proizvodnju – zaključuje predstavljanje projekta.

Nikola Jokić i Lovro Nola – projekt Machina

Volite programirati? Stalno na svojem mobilnom telefonu, laptopu ili računalu igrate igrice? Predstavljamo vam projekt Machina. Machina je centar dizajna računalnih igrica te nudi programe edukacije i inkubacije za industriju video igara. Projekt je nastao kada su Nikola Jokić i Lovro Nola krajem 2013. udružili snage i pokrenuli nešto revolucionarno za hrvatske prilike. - Edukacijom pokrivamo sve teme ključne za strukovni razvoj budućih game dizajnera i zaposlenika u game studijima: programiranje, grafički i audio dizajn te projektni management i marketing – objašnjava

Lovro Nola te dodaje - Nadamo se kroz godinu dana iskoristiti fondove EU kako bi u suradnji s hrvatskim obrazovnim institucijama i tijelima vlade razvili prvi hrvatski (i europski) jednogodišnji strukovni kurikulum za industriju video igara. Što reći nego – bravo!

Sandro Bujan i Luka Mijatović – projekt WeeParty

WeeParty je društvena kartaška igra namijenjena za zabave. Sandro Bujan, autor ideje objašnjava svoju viziju ovako – Jednostavno, to je zabavan, perspektivan i svima pristupačan proizvod koji ima potencijal razveseliti ljude i izvan Hrvatske. Kako je ovaj proizvod zamišljen? Bujan objašnjava – Igra se sastoji od dva špila karata s po četrdeset i osam karata u svakom špilu. Svaki špil karata ima svoju funkciju koju određuje igra - zaključuje. Koliko su Sandro i Luka ozbiljno pristupili ovom proizvodu pokazuje i dosad napravljeno.

– Smatramo kako će proizvod biti uspješan zbog vizualno vrlo atraktivnog dizajna, jednostavnih pravila te velike repetitivne vrijednosti igre. U periodu od prijave do danas najviše vremena posvetili smo istraživanju tržišta i potencijalnih korisnika – zaključuju svoje predstavljanje Bujan i Mijatović.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
12:26 02.06.2014.

Ideje su zapravo simbioza okruzenja u kojem zivimo, stecenog znanja i vjestina. Bilo bi bolje da to nije tv show, vec ozbiljan pristup ka stvaranju poduzetnicke klime.