ARTUKOVIĆ

Fokus na inovacije, održivost i proizvode s dodanom vrijednošću

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Fokus na inovacije, održivost i proizvode s dodanom vrijednošću
03.12.2020.
u 09:26
19,3 milijuna kuna vrijednost je investicija koje je Franck realizirao u devet mjeseci ove godine
Pogledaj originalni članak

Utjecaj pandemije u svijetu odrazio se i na potrošačke navike i stoga naša strategija ulaganja i u narednom razdoblju podrazumijeva fokus na inovacije u skladu s globalnim trendovima te potrebama potrošača. Unatoč izazovima u ovoj godini, nastavili smo i s redovnim investicijama koje su u prvih devet mjeseci ove godine iznosile 19,3 milijuna kuna, financiranih iz vlastitih izvora, od čega se najveća odnosi na ulaganje u mlin i sustav silosa u pogonu kave i nedavno je realizirana.

Iako smo zabilježili pad potrošnje u HoReCa kanalu zbog privremenog prestanka rada ugostiteljskog sektora, porasla je „on-the-go“ konzumacija što vidimo kroz našu ponudu u segmentu samoposlužnih aparata pod brendom Snogoo. Snažno raste i konzumacije u kućanstvima, posebice tzv. „single serve“ espressa. Štoviše, ovaj segment bilježi najveću stopu rasta već neko vrijeme, a nove potrošačke navike zbog rada od kuće, dodatno su ga akcelerirale. Potrošačima omogućujemo da u kavi uživaju i kod kuće ponudom aparata za kavu s kapsulama, ali i Extra espresso sustavom s tzv. „cialdama“ odnosno svježom kavom u filter omotu i zaštićenoj atmosferi, koje su i ekološki prihvatljivija opcija. Trend koji utječe na promjenu brojnih poslovnih modela je i jačanje eCommerce kanala te svih oblika „direct-to-costumer“ prodaje.

U Francku smo stoga maksimalno digitalizirali sve kanale prodaje uključujući i naš webshop. Došlo je i do promjene u načinu razmišljanja potrošača koji sve više paze što konzumiraju i veliku pažnju pridaju proizvodima s dodanom vrijednošću u kontekstu jačanja imuniteta i smanjenja zdravstvenih rizika. Tu odgovaramo s funkcionalnim čajevima i napitcima od kave s povoljnim utjecajem na organizam koje smo lansirali još prošle godine te očekujemo daljnji rast ovoga trenda. Današnji potrošači više su informirani pa se kod odluke o kupnji kao presudan snažno profilira kriterij održivosti gdje se od kompanija i brendova očekuje da zauzmu jasne pozicije u smjeru odgovornog odnosa prema zaposlenicima, zaštiti okoliša i zajednici općenito.

Zato smo lansirali Superiore espresso s certifikatom Rainforest Alliance, u skladu s našim usmjerenjem na održivost globalne proizvodnje kave i podrške malim uzgajivačima. Ovo je samo jedan od načina na koji potičemo inicijative s pozitivnim utjecajem na zajednicu kao što su ekološka osviještenost te održivo poslovanje i razvoj. Uskoro predstavljamo i prvo Franck izvješće o održivosti kako bismo dali jasan pregled našeg održivog poslovanja i usmjerenja na ciljeve UNova Programa za održivi razvoj do 2030.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.