ARTUKOVIĆ

Fokus na inovacije, održivost i proizvode s dodanom vrijednošću

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Fokus na inovacije, održivost i proizvode s dodanom vrijednošću
03.12.2020.
u 09:26
19,3 milijuna kuna vrijednost je investicija koje je Franck realizirao u devet mjeseci ove godine
Pogledaj originalni članak

Utjecaj pandemije u svijetu odrazio se i na potrošačke navike i stoga naša strategija ulaganja i u narednom razdoblju podrazumijeva fokus na inovacije u skladu s globalnim trendovima te potrebama potrošača. Unatoč izazovima u ovoj godini, nastavili smo i s redovnim investicijama koje su u prvih devet mjeseci ove godine iznosile 19,3 milijuna kuna, financiranih iz vlastitih izvora, od čega se najveća odnosi na ulaganje u mlin i sustav silosa u pogonu kave i nedavno je realizirana.

Iako smo zabilježili pad potrošnje u HoReCa kanalu zbog privremenog prestanka rada ugostiteljskog sektora, porasla je „on-the-go“ konzumacija što vidimo kroz našu ponudu u segmentu samoposlužnih aparata pod brendom Snogoo. Snažno raste i konzumacije u kućanstvima, posebice tzv. „single serve“ espressa. Štoviše, ovaj segment bilježi najveću stopu rasta već neko vrijeme, a nove potrošačke navike zbog rada od kuće, dodatno su ga akcelerirale. Potrošačima omogućujemo da u kavi uživaju i kod kuće ponudom aparata za kavu s kapsulama, ali i Extra espresso sustavom s tzv. „cialdama“ odnosno svježom kavom u filter omotu i zaštićenoj atmosferi, koje su i ekološki prihvatljivija opcija. Trend koji utječe na promjenu brojnih poslovnih modela je i jačanje eCommerce kanala te svih oblika „direct-to-costumer“ prodaje.

U Francku smo stoga maksimalno digitalizirali sve kanale prodaje uključujući i naš webshop. Došlo je i do promjene u načinu razmišljanja potrošača koji sve više paze što konzumiraju i veliku pažnju pridaju proizvodima s dodanom vrijednošću u kontekstu jačanja imuniteta i smanjenja zdravstvenih rizika. Tu odgovaramo s funkcionalnim čajevima i napitcima od kave s povoljnim utjecajem na organizam koje smo lansirali još prošle godine te očekujemo daljnji rast ovoga trenda. Današnji potrošači više su informirani pa se kod odluke o kupnji kao presudan snažno profilira kriterij održivosti gdje se od kompanija i brendova očekuje da zauzmu jasne pozicije u smjeru odgovornog odnosa prema zaposlenicima, zaštiti okoliša i zajednici općenito.

Zato smo lansirali Superiore espresso s certifikatom Rainforest Alliance, u skladu s našim usmjerenjem na održivost globalne proizvodnje kave i podrške malim uzgajivačima. Ovo je samo jedan od načina na koji potičemo inicijative s pozitivnim utjecajem na zajednicu kao što su ekološka osviještenost te održivo poslovanje i razvoj. Uskoro predstavljamo i prvo Franck izvješće o održivosti kako bismo dali jasan pregled našeg održivog poslovanja i usmjerenja na ciljeve UNova Programa za održivi razvoj do 2030.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.