Riječ je o nagradi koju dodjeljuje IPRA (International Public Relations Association), vodeća globalna mreža profesionalaca iz područja odnosa s javnošću utemeljena 1955. godine, a fond #SPASIME za nagradu je prijavila agencija za komunikacijski menadžment Media Val.
„Iznimna je čast dobiti ovako veliko međunarodno priznanje za projekt koji je stavio temu borbe protiv obiteljskog nasilja u fokus javnog interesa. Ova nagrada samo još dodatno jača značaj ovog vrijednog projekta kroz koji su osigurana sredstva za osnivanje fonda #SPASIME za konkretnu i interventnu pomoć žrtvama obiteljskog nasilja“ – poručili su iz agencija Media Vala i Fabule koje su bile zadužene za komunikacijsku podršku fondu #SPASIME.
Fond #SPASIME tako se našao u društvu kompanija kao što su Shell, Dentsu, Lukoil, Hill+Knowlton Strategies iz SAD-a, Japana, Ujedinjenog Kraljevstva, Španjolske, Rusije, Ujedinjenih Arapskih Emirata i drugih zemalja.
Fond #SPASIME osnovale su inicijativa #SPASIME i Zaklada SOLIDARNA početkom lipnja 2019. godine, a do danas je pomogao 60 žena i njihovim obiteljima s ukupno 104 djece. Pomoć se ponajprije odnosi na pokrivanje troškova povezanih s nasiljem koje su pretrpjele, poput troškova pravnog savjetovanja, smještaja, psihoterapije i liječenja te nabave hrane i odjeće, kao i pružanje zaposlenja čime je žrtvama nasilja osigurana financijska neovisnost. Fond #SPASIME i dalje skuplja sredstva za pomoć žrtvama nasilja – IBAN HR4124020061500078391 s CTA: za doniranje.
Golden World Awards godišnje je globalno natjecanje koje je IPRA pokrenula 1990. godine s ciljem prepoznavanja izvrsnosti u odnosima s javnošću, pri čemu projekte u brojnim kategorijama ocjenjuju komunikacijski stručnjaci iz kompanija, agencija, udruženja, institucija i visokih učilišta diljem svijeta.