- Nije lako krenuti u samostalni posao i tražiti svoje mjesto na tržištu, ali biti sam svoj šef ima brojne prednosti. Konkurencija je velika, zato moraš biti originalan, imati dobrih ideja i nuditi nešto što drugi nemaju – poslovni je savjet kojega smo dobili od Nina Strmotića, nekadašnjeg fotoreportera Večernjega lista koji se prije godinu i pol dana odlučio dati otkaz i zakoračiti u samostalan posao.
Nije bilo lako, kaže, ni onda ni sada, ali unatoč velikoj konkurenciji, ne boji se za opsatanak svoje tvrtke. Fotografiranje vjenčanja, krštenja, rođendana i drugih značajnih životnih događaja nije dovoljan izvor prihoda pa je zato odlučio dati mašti na volju i zaraditi na druge načine. Tako u ponudi svoje tvrtke Fotobrend ima zanimljive i originalne poklone – magnete za hladnjake, koji mogu biti memorabilije za sretne trenutke ukoliko se naprave od fotografija iz privatnog života, reklame za tvrtke s logotipima ili zamjena za okvir fotografije koja vam se sviđa, koje Nino nudi u zaista velikom broju zanimljivih motiva. Svoju bogatu foto arhivu iskoristio je za svoj najnoviji proizvod – originalnu društvenu igru za djecu strariju od šest godina koju je nazvao Sezoona lova.
- Ideju sam dobio od Mema, igre koja je odlična za poboljšavanje memorije, ali je ipak pomalo jednolična i dosadna. Iskoristio sam svoje fotografije životinja, igrač mora pronaći par, mužjaka i ženku, ali sam uveo i neke zanimljive detalje koje igri daju dinamiku. Lovac u igri može pasti, može ga preteći drugi igrač, ali isto tako može imati sreće i dobiti šansu za još jedan izvanredni pokušaj. Zato treba biti pažljiv i dobro pamtiti gdje je vidio koji motiv – kaže Nino kojemu je inspiracija njegov trogodišnji sin Lovro. Još je mali da bi igrao Sezoonu lova, ali bez problema će vam predstaviti kornjaču, kravu, labuda i sve ostale životinje na sličicama. Strmotiću su veliku pomoć pružili na portalu igranje.org i vrlo im je zahvalan zbog toga.
- Zvao sam ih u bilo koje doba, uvijek su bili strpljivi i davali mi korisne savjete – kaže. Drugu pomoć, kao i novčane poticaje ni od koga nije dobio. - Sezoona lova u potpunosti je hrvatski proizvod. Osmislio sam je ja, za njezinu izradu koriste se moje fotografije, a tiskanje i izradu kutija naručili smo u jednoj lokalnoj tisakari. Za sada ovu igricu možete kupiti samo na internetu – otkriva Nino. Prodaje se na portalima za grupnu kupnju ili se može naručiti izravno preko njegove web stranice fotobrend.com.hr. Sezoona lova tek je početak, tvrdi Strmotić koji već osmišljava novu, originalnu društvenu igru. O detaljima je, kaže, rano govoriti.