Promo

Gebrüder Weiss je novi logistički partner tvrtke BAUHAUS

Foto: PR FOTO
Gebrüder Weiss
Foto: PR FOTO
Gebrüder Weiss
Foto: PR FOTO
Gebrüder Weiss
VL
Autor
PR Članak
27.09.2016.
u 10:28
Međunarodna logistička tvrtka Gebrüder Weiss preuzima skladišnu logistiku i distribuciju robe za Bauhaus u čitavoj Hrvatskoj.
Pogledaj originalni članak

Od početka svibnja Gebrüder Weiss kupcima tvrtke BAUHAUS isporučuje rubu naručenu preko interneta. Ovo znači angažman približno 70 kamiona dnevno. Isporuke se obavljaju unutar 24 sata – u čitavoj Hrvatskoj. Radi ubrzanja i veće učinkovitosti procesa, Gebruder Weiss je preuzeo i njihovu skladišnu logistiku. „Nakon uspješnog početka, očekujemo daljnju suradnju s tvrtkom Bauhaus . Zajedno težimo istom cilju: izvrsnost usluge i potpuno zadovoljstvo kupaca“, govori Barbara Bujačić-Husinec, direktorica poslovanja tvrtke Gebrüder Weiss za Hrvatsku.

Proizvodi za profesionalce traže i profesionalnu logistiku
Bauhaus je jedan od najvećih lanaca „Uradi sam“ prodajnih centara u Europi. Tvrtka od 2000. posluje u Hrvatskoj, gdje trenutačno ima osam poslovnih centara s približno 700 zaposlenika. Raspon artikala obuhvaća široki raspon kvalitetnih proizvoda za radionice, dom i vrt, koji se konstantno nadopunjuje. „BAUHAUS nudi asortiman profesionalnih proizvoda i širok spektar usluga, kojima pojednostavljuje rad „majstorima“, obrtnicima i privatnim kupcima. U ovo je uključena i pouzdana i prvoklasna logistika. U tvrtki Gebrüder Weiss pronašli smo pravog partnera za ovakav pristup,“ govori gđa. Đurđa Hađur, direktorica tvrtke BAUHAUS.

O tvrtki Gebrüder Weiss
S više od 6.000 zaposlenih, 150 lokacija u vlasništvu tvrtke i trenutačnim godišnjim prometom od 1,28 milijardi EUR (2015.), tvrtka Gebrüder Weiss nalazi se među vodećim prijevozničkim i logističkim europskim tvrtkama. U Hrvatskoj posluju od 2000. godine te su kroz svoju razgranatu mrežu, prisutni diljem Hrvatske.

O tvrtki BAUHAUS

Iako je BAUHAUS švicarska tvrtka, s radom je započela u Njemačkoj kao jedan od najvećih prodajnih centara za radionicu, kuću i vrt. BAUHAUS je među prvima uveo koncept jedinstvene ponude proizvoda najrazličitijih stručnih brendova ponuđenih na jednom mjestu, uz mogućnost samoposluživanja. Po ovom uspješnom konceptu nastalo je preko 200 prodajnih centara u Njemačkoj. Diljem Europe BAUHAUS je zastupljen u šesnaest zemalja na preko 280 mjesta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr