Xiaomi širi svoje poslovanje na hrvatskom tržištu – četvrti Mi Store, maloprodajni kanal, otvaraju 15. svibnja u Osijeku. Prvi Mi Store otvoren je 2018. godine u Zagrebu, drugi u Splitu lani u srpnju i treći u Rijeci u studenome.
Sukladno podacima Canalysa, Xiaomi je u prvom kvartalu 2021. godine prvi put u Hrvatskoj isporučio najveći broj pametnih telefona i time postao broj jedan u Hrvatskoj.
– Svi Mi Storevi u Hrvatskoj strateški su pozicionirani u najvećim gradovima, a primarni je razlog tome što Xiaomi želi biti na raspolaganju svojim krajnjim korisnicima, čineći svoje proizvode lako dostupnima svima. Upravo zbog toga do kraja godine planiramo veliku ekspanziju na hrvatskom tržištu otvaranjem dodatnih Mi Storeova po cijeloj zemlji kako bismo ostvarili Xiaomijevu misiju “Inovacije za sve” na lokalnoj, hrvatskoj razini – kaže Goran Mudrovčić, generalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Svoju će misiju realizirati u partnerstvu s distributerima. Xiaomi je globalni lider pametnih telefona i proizvoda ekosustava, kao što su električni romobili, pametni satovi, vage, pametne kamere, robot usisavači i slično. Kompanija je na hrvatsko tržište službeno stigla krajem 2020. godine te iz Zagreba koordiniraju aktivnosti za hrvatsko i slovensko tržište.
Xiaomi je kao kineski brend u našoj zemlji dostupan od 2018. zahvaljujući tvrtki Bijelić Co. Xiaomi planira ekspanziju otvaranjem Mi Storeova jer je to temeljni dio njegove strategije.
Pametan način življenja
– Važno je istaknuti strategiju smartphone i AIoT. Xiaomijevi proizvodi – pametni telefoni i ekosistem povezani su. Svim vašim uređajima možete upravljati dok ste na radnom mjestu. Ako doma imate robot usisavač i spojen je na vaš pametni telefon putem Mi Home aplikacije, možete ga pokrenuti za vrijeme radnog vremena da vam počisti dom. Želimo korisnicima osigurati pametan način življenja. K tome moramo dodati da je ono što nas od drugih proizvođača razlikuje to što korisnicima nudimo pametne uređaje po fer cijenama jer slijedimo misiju da inovacija treba biti dostupna apsolutno svima na svijetu te imamo snažnu bazu naših Mi Fanova, gdje god se okrenete u svijetu – ističe Mudrovčić.
Upravo u prvom kvartalu ove godine, Xiaomi je postigao najbolje kvartalne rezultate ikad, porastao je za 62 posto i isporučio 49,0 milijuna uređaja, čime se pozicionirao kao treći vodeći proizvođač pametnih telefona.
– U 2020. godini polovica prihoda došla je s inozemnih tržišta, što je pretvorilo Xiaomi u, istinski, globalnu tvrtku. Naš novi tržišno dokazani model u sektoru “nove maloprodaje” koji kombinira online i offline varijantu testiran je od 2016., čime smo utrli put za proboj u offline kanalima prodaje – kroz ekspanziju naših Mi Storeova. Napravili smo veliki proboj u Europi, otvarajući nove kanale za stjecanje daljnjeg tržišnog udjela, a tim putem planiramo nastaviti i u Hrvatskoj – navodi Goran Mudrovčić.
A 5G i AIoT je njihova srž.
– U sljedećih pet godina uložit ćemo 7 milijardi američkih dolara u razvoj 5G i AIoT-a. Xiaomi je 2020. godine postao treći najveći svjetski proizvođač mobitela. Do trećeg kvartala prošle godine broj povezanih uređaja u Xiaomijevom ekosustavu AIoT, bez pametnih telefona i prijenosnih računala, dosegnuo je 289 milijuna, što ga čini jednom od najvećih svjetskih IoT platformi potrošačke klase – naglašava generalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Investicija 10 mlrd. dolara
Jedna od najvažnijih odluka koju je Xiaomi ikada donio je ulazak u posao u segmentu električnih vozila. Xiaomi će uspostaviti podružnicu u potpunom vlasništvu koja će upravljati poslovanjem s pametnim električnim vozilima, a ukupni iznos ulaganja tijekom sljedećih deset godina procjenjuje se na 10 milijardi američkih dolara.
Studija koju su u Xiaomiju proveli otkrila je kako je od ožujka 2020. godine 70 posto potrošača zbog korone i rada od kuće promijenila način života, a više od polovice ispitanika prijavilo je kupnju najmanje jednog pametnog uređaja u tom razdoblju.
– Pandemija je promijenila način na koji ljudi komuniciraju i žive u svojim domovima te je ponukala ljude da preslože prostor kako bi udovoljili novim funkcionalnim zahtjevima, uključujući rad i učenje kod kuće, vježbanja kod kuće ili pronalaženje novih načina da se opuste i uživaju. Neizvjesnosti ne doživljavamo samo kao izazove već i kao prilike, poput rasta beskontaktne ekonomije koja će dodatno potaknuti ekspanziju uređaja i komunikacijskih usluga. Xiaomi se izvršno snašao u ovoj situaciji – zaključuje Goran Mudrovčić, generalni menadžer Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Profil zaposlenih u Hrvatskoj: Prosječna plaća u 2020. bila je 6763 kn, a 7% zaposlenih ima samo osnovno ili niže obrazovanje!
igra se nastavlja, prvo je zte bio lider, ameri se uplašili, sankcionirali ih.... onda se pojavio huawei. uništio konkurenciju, sa zbilja fenomenalnim strojevima. amer uplašen opet, sankcije, blokada... sad je xiaomi... opet vrh vrhova. vrijeme ide, kinez preuzima vodstvo. amer muti sa indijom, kao ona će konkurirati kinezima. indija je 30 godina iza kineza najmanje. s tim da indija jest nacionalistička država, koja prijeti susjedima. a s njom se zapad povezuje da zauzda kinu. kad indija ojača, zapad će imati dva superteškaša. a protiv njih... nema šanse.