General Motors namjerava prekinuti oglašavanje na Facebooku nakon što su njegovi stručnjaci procjenili kako su ti oglasi imali slab utjecaj te nisu poticali kupce na kupnju njihovih automobila, piše Wall Street Journal.
No, najveći američki proizvođač automobila i dalje će imati svoju stranicu na Facebooku te je koristiti u marketinške svrhe budući da taj način promidžbe neće stvarati troškove.
Ova odluka GM-a svakako je loša vijest uoči inicijalne javne ponude Facebookovih dionica u petak.
Naime, Facebook je povećao vrijednost svojih dionica i umjesto po cijeni od 28 do 35 dolara, dionice najpopularnije društvene mreže trebale bi se prodavati po cijeni između 34 i 38 dolara. Zbog toga bi Facebook trebao premašiti ukupnu vrijednost od 100 milijardi dolara. Naime, predviđa se da bi tvrtka prodajom 337 milijuna dionica mogla zaraditi više od 12 milijardi dolara i bit će to najveća zarada neke tehnološke kompanije u povijesti.
Može li odluka poput ove GM-a poljuljati investitore u Facebookove dionice vidjet će se do petka.
moram reći da me iznenađuje neuspjeh reklamiranja na fejsu. ja osobno letim kupiti novi auto kad god vidim neku reklamu... GM je uspio shebati SAAB, opel doveo na rub bankrota a par bannera bi im trebalo potaknuti prodaju, geez. glupavi ameri...