FISKALIZIRANO 15,75 MILIJUNA RAČUNA

Građani za Uskrs potrošili 1,37 milijardi kuna, 63% više nego 2020.

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Preduskršnja kupovina namirnica na tržnici Kvatrić
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Preduskršnja kupovina namirnica na tržnici Kvatrić
07.04.2021.
u 07:00
Nisu uračunati rezultati prodaje OPG-ova online kanalima koja osjetno raste u pandemiji
Pogledaj originalni članak

Uskrsna potrošnja ni ove pandemijske godine nije dosegla brojke iz 2019., kada se Uskrs poklopio i s početkom dobre turističke sezone, no iznenadila je i najoptimističnije. Prema podacima Porezne uprave, od Velikog petka do Uskrsnog ponedjeljka u svim je djelatnostima fiskalizirano 15,75 milijuna računa za 1,37 milijardi kuna, što je u odnosu na uskrsne blagdane 2020., koji su “padali” tjedan kasnije, više za 93% računa i 63% ostvarenog iznosa. Godinu prije, naime, fiskalizirano je 8,17 milijuna računa za 841,47 mil. kuna.

U djelatnosti trgovine na veliko i malo, popravku motornih vozila i motocikala, ukupno je u četiri blagdanska dana fiskalizirano 10,27 milijuna računa za 1,03 milijarde kuna, od čega na trgovinu na malo otpada 8,74 mil. računa za 843,14 milijuna kuna.

– Godinu prije u trgovini na malo registrirano je 5,32 milijuna računa za 571,35 milijuna kuna te proizlazi da je broj računa u 2021. veći 64%, a iznos 48% – tvrde iz Porezne uprave.

U to nisu uključeni rezultati prodaje OPG-ova online kanalima (kao ni brojnih “lovaca u mutnom”), koja osjetno raste od početka pandemije, a ne podliježe fiskalizaciji. U tjednu iza nas, od 29. ožujka do 4. travnja, u svim djelatnostima ukupna vrijednost fiskaliziranih računa dosegnula je 3,35 milijardi kuna, što je za 1,57 milijardi kuna ili 88,2% više nego u usporedivom tjednu 2020., kada su na snazi bile znatno strože mjere protiv širenja koronavirusa. Izdano je 38,8 milijuna računa, 134% više nego u istom tjednu 2020.

 

>> Pogledajte i ovaj video: Zašto su usred pandemije poskupjeli pogrebi? Najjeftniji zagrebački je 15.000 kuna

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.