Uprava GRAWE Hrvatska d.d. objavila je godišnje izvješće za 2015. godinu u kojem stoji kako je povećan ukupni kapital društva za 6,76%, čime je dodatno povećana razina sigurnosti za korisnike i poslovanje društva.
U ukupno zaračunatoj bruto premiji, ostvarena dobit prije oporezivanja iznosi 55,4 milijuna kuna (2014. 52,9 mil. kn). Ostvarena dobit poslije oporezivanja u 2015. iznosi 44,3 milijuna kuna (2014. 42,2 mil. kn) što je povećanje od 4,85% u odnosu na 2014. godinu. „Kao i svake godine od osnutka 1993. godine, GRAWE Hrvatska d.d. ponovno je pripisalo dobit svojim korisnicima po policama životnog osiguranja“, izjavio je Igor Pureta, predsjednik Uprave GRAWE Hrvatska d.d. „što je dokaz našeg pozitivnog i stabilnog poslovanja“.
Ukupni financijski rezultat za 2015. godinu iznosi 153 milijuna kuna, od čega se na životno osiguranje odnosi 135 milijuna, a na neživotno osiguranje 18 milijuna kuna. Ukupna promjena matematičke pričuve iznosi 86 milijuna kuna (2014. je iznosila 68 mil. kn). Ukupna zaračunata bruto premija u obračunskom razdoblju iznosila je 396 milijuna kuna. Premija iz skupine životnih osiguranja sudjelovala je u ukupnoj premiji s 255 milijuna kuna (2014. 246 mil. kn) ili 64% ukupne premije. U skupini neživotnih osiguranja ostvareno je 141 milijun kuna ili 36% ukupne premije.
Ukupna vrijednost imovine društva u portfelju ulaganja iznosi 3.307 milijun kuna i porasla je u odnosu na prethodnu godinu 4,11%. Tehničke pričuve iznose 2.692 milijuna kuna i bilježe rast od 3,62% u odnosu na prethodnu godinu (2.598 mil. kn).
„U prošloj godini povećan je ukupni kapital društva za 6,76 % te on za 2015. godinu 505 milijuna kuna što predstavlja još veću razinu sigurnosti za poslovanje društva, ali i za naše korisnike“, zaključio je Pureta. Temeljni kapital nije se mijenjao u odnosu na prethodne godine tako da on i dalje iznosi 90.000.000 kuna.
U 2015. godini društvo je otvorilo dva nova ureda (Samobor i još jedan ured u Splitu) te ih je trenutno 60 u Hrvatskoj. Osim toga u 2015. je nastavljeno preuređivanje postojećih ureda u skladu s novim korporativnim standardima.
„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima u skupini životnih osiguranja, a posebno raduje 16% manje otkupljenih polica, što pokazuje da se nastavljaju pozitivni trendovi koji ukazuju na ekonomski oporavak građana, ali mogu značiti i da su dugogodišnja nastojanja na edukaciji i financijskom opismenjavanju građana počeli donositi rezultate. U samoj jednoj od aktivnosti na tu temu GRAWE je u 2015. u tjednu obilježavanja Svjetskog tjedna novca održao 22 edukativne prezentacije diljem Hrvatske kojima je prisustvovalo gotovo 600 učenika srednjih škola. Ovakve aktivnosti, kojima je cilj informiranje i educiranje javnosti o temama za koje smatramo da su od društvene koristi, poput financijske edukacije, važnosti preventivnih zdravstvenih pregleda i usvajanja zdravih navika ili volontiranja dio su naše poslovne strategije kojom nastojimo potaknuti korisnike i zaposlenike, ali i širu javnost da donose „pametne“ odluke za sigurniju budućnost“, zaključio je Pureta.