PROMO

Grizli komunikacije izvoze svoje usluge na austrijsko, češko i slovačko tržište

Foto: Promo
Grizli komunikacije izvoze svoje usluge na austrijsko, češko i slovačko tržište
20.02.2018.
u 09:43
Proizvođač automobilskih guma Yokohama angažirao Grizli komunikacije ispred konkurentskih agencija u inozemstvu
Pogledaj originalni članak

Japanski proizvođač automobilskih guma Yokohama za digitalno komuniciranje svog brenda na tržištu Austrije, Češke i Slovačke angažirao je zagrebačku agenciju Grizli komunikacije. Ovaj uspjeh domaće agencije među konkurentskim agencijama zapadne Europe rezultat je dvogodišnje suradnje s Yokohamom na tržištima u Hrvatskoj i BiH.

„Iznimno smo ponosni na širenje suradnje s tržišnim gigantom poput Yokohame. Ovaj uspjeh je rezultat kvalitete i strateškog pristupa svakom obliku komunikacije kojima se vodimo u radu za naše klijente.“ – izjavio je managing direktor Grizli komunikacija Tomislav Čehulić.

Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna šest godina, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje online kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata.

„Yokohama u svakom segmentu traži pouzdane partnere, a širenje suradnje s Grizli komunikacijama je logičan slijed nakon rezultata koje su ostvarili svojim komunikacijskim pristupom u Adria regiji.“ -zaključio je Helmut Wieser, General Manager Yokohama Austrije.

Brojke agenciji Grizli komunikacije svakako idu u prilog – 2017. godine je zabilježen rast poslovanja od 43 % u odnosu na prethodnu, 2016. godinu. Iz agencije pojašnjavaju da je takav porast rezultat 360° komunikacijskog koncepta, nastalog kao odgovor na potražnju tržišta za rješenjima koje objedinjuju sve platforme i strategije komuniciranja, a koji klijentima osobito odgovora jer dobivaju sve usluge na jednom mjestu. Osim toga, agencija Grizli komunikacije unazad godinu dana je dodatno ojačala svoj digitalni odjel, kako bi nadogradila svoju ponudu i zadovoljila potrebe klijenata.

Agencija Grizli komunikacije bavi se tržišnim komuniciranjem s naglaskom na alternativnim i višesmjernim 360° komunikacijama koje uključuju usluge odnosa s javnošću, oglašavanja, brandinga, komunikacije na društvenim mrežama, gerilskog oglašavanja, event managementa, edukacija i medijskih treninga. Prisutna je na hrvatskom tržištu šest godina, a između ostalih surađuju ili su surađivale s renomiranim klijentima iz različitih industrija, među kojima su Croatia osiguranje, Wienerberger, Optima telekom, Renault, Electrolux, Poliklinika Milojević, Setcor IT i brojni drugi brandovi. Više informacija potražite na www.grizli.hr i Facebook stranici.

Pogledajte na vecernji.hr