Ukupno 200 mladih stručnjaka, inžinjera rudarstva, ekonomista, IT-jevaca i drugih profila vezanih uz industriju nafte, okupit će se u utorak 15. rujna u Zagrebu. Riječ je o finalistima Growww programa MOL Grupe, koji su među više od 10.000 prijavljenih izabrani za sudjelovanje u jednogodišnjem razvojnom programu. Mladi i talentirani ljudi dolaze iz BiH, Hrvatske, Češke, Mađarske, Italije, Pakistana, Poljske, Rumunjske, Srbije, Slovačke i Slovenije. Pokazalo se da velika većina 'Growwwera' i nastavi karijeru u toj međunarodnoj korporaciji, prisutnoj u više od četrdeset država na tri kontinenta.
Program se provodi od 2007. godine, a njegova je maksima „Svako putovanje prema vrhu započinje pravim izborom“. Tijekom osam godina, kroz njega je prošlo 1770 talenata, od kojih je 83% ostalo u MOL Grupi i iskoristilo prilike za promaknuće. U 2014. godini, Growww je dobio međunarodno priznanje “Best College Recruiting Programs globally”, kao najbolji program koji vodi od diplome prema poslu.
- Odabrao sam sudjelovati u Growww programu zbog jedinstvene prilike za učenje i rad, a moj interes za industriju nafte me je orijentirao ka MOL Grupi kao prvom izboru – kaže Josip Lucić, kojeg je sudjelovanje u ovom procesu dovelo do posla u MOL-ovom stožeru u Budimpešti.
- Očekujem da ću unaprijediti moje ranije znanje, naučiti ga primjenjivati kroz izazove Growww programa i tako postati uspješna članica MOL Grupe, i u konačnici doprinijeti njenom razvoju – sigurna je Marina Hasija, angažirana u INA-i u Zagrebu zajedno sa 45 drugih Growwwera.
Interaktivni su natječaji integralni dio politike upravljanja ljudskim resursima MOL Grupe – u proljeće je završen jedan ciklus Freshhh programa, utorak je dan novogo početka za odabrane polaznike Growww-a, a prema kraju godine dogodit će se i Uppp. To inovativno međunarodno E&P natjecanje za studente geologije i petrokemije najuspješnijima nudi primamljivu nagradu od ukupno 25 tisuća eura. Najtalentiraniji dobivaju i priliku započeti karijeru u projektu „Uppp Technical Placement Program“ u MOL Grupi. Timovi sa po tri člana mogu se registrirati za online natjecanje od 24. rujna do 15. Listopada ove godine i tako osigurati sudjelovanje u natjecanju, koje se odvija kroz rješavanje industrijskih i strateških zadataka.
Okupljanje u Zagrebu, tzv. „Growww Onboarding Days“, istovremeno ima elemente motivacijskog dogadjanja, upoznavanja sa radnom sredinom, ali i proslave ove velike životne i karijerne prilike za te mlade ljude. Članovi uprave MOL Grupe prezentirat će njene glavne djelatnosti, strateške odluke i posljednje poslovne novosti. Pred Growwwerima će se, također, pojaviti i veći broj zanimljivih gostiju, čija će im izlaganja pomoći u karijernim odlukama i motivaciji. Cijeli će se 'team building' završiti gala večerom te druženjem 'mladih nada' kompanije sa najiskusnijim MOL-ovim managerima i stručnjacima.