Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga pokrenula je edukativnu kampanju čiji je cilj upozoriti na važnost informiranosti i poznavanja rizika prilikom korištenja financijskih usluga. Provode je na internetu preko pretraživačkih servisa i "bannera" na kojima je postavljena lažna reklama za izmišljene financijske proizvode, a kad se netko zainteresira i otvori je, preusmjerava ga na internetsku stranicu Hanfe (http://www.hanfa.hr/saznajvise.html) na kojoj, umjesto lake zarade, dobiva poduku o rizičnim ulaganjima. Iz Hanfe otkrivaju da su zabilježili već 8000 posjeta, a ovom akcijom nastavljaju aktivnosti na području financijskog opismenjavanja.
Među ostalim, upozoravaju da je brza i laka zarada rijetko ostvariva te da rezultati studije francuskog nadzornog tijela za tržišta kapitala AMF-a pokazuju da je 89% malih ulagača u četverogodišnjem razdoblju imalo gubitak od prosječno 10.900 eura. Bitna je poruka potencijalnim ulagačima da se ne upuštaju u investiciju ako ne razumiju rizike ponuđenog proizvoda te da potraže profesionalni savjet o ulaganjima koja odgovaraju njihovim mogućnostima i sklonostima. Važno je i postaviti pitanja o svemu što im je nejasno jer je onaj kome se povjerava novac dužan upozoriti na opasnosti i mogućnosti zaštite. Pri izboru pružatelja usluga trebaju se držati onih koji su za to ovlašteni te na Hanfinoj stranici provjeriti imaju li dozvolu za usluge koje nude. Dodatna pitanja mogu uputiti preko maila info@hanfa.hr.4.