Prema izvješću o poslovanju za prvih devet mjeseci 2015. Hrvatska radiotelevizija (HRT) ostvarila je neto operativnu dobit od 143,1 milijun kuna, što je porast od 22 % ili 25,8 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ukupan prihod iznosi 1,055 milijardi kuna, što je 3,4 milijuna kuna više nego u istome razdoblju prošle godine. Ukupan rashod istodobno iznosi 911,7 milijuna kuna, što je manje za 2,4 % ili 22,4 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
– Ovaj je rezultat ostvaren povećanjem učinkovitosti upravljanja i smanjenjem ukupnih troškova poslovanja tijekom provedbe programa preustroja i uvođenja nove jedinstvene funkcionalne multimedijske organizacije. Uz daljnji nastavak modernizacije tehnologije i ulaganja ovi će rezultati pridonijeli stvaranju temelja za dugoročnu stabilnost i održivost poslovanja te održivi razvoj HRT-a – rekao je ravnatelj Poslovanja HRT-a Boris Sruk.
Istaknuo je kako je broj radnika od početka provedbe programa preustroja smanjen s 3360 na 2926, odnosno za 434 radnika ili 12,9 %, a ukupna masa plaća manja je za 8,9 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Zahvaljujući ostvarenim poslovnim rezultatima nastavlja se ulagati u novu tehnološku i produkcijsku infrastrukturu te poboljšanje uvjeta i tehnološke osnove rada u cilju povećanja učinkovitosti i proizvodnoga povezivanja programskih cjelina.
U cijelosti su uvedene digitalne tehnologije televizijske proizvodnje u HRT-ovu centru Rijeka, HRT-ovu centru Split i HRT-ovu centru Osijek, a u nove su se suvremeno uređene prostore uselili HRT-ov centar Dubrovnik, HRT-ov centar Zadar i HRT-ov centar Čakovec i Varaždin te su objedinjeni i modernizirani HRT-ov centar Pula i HRT-ov centar Knin. Tehnološka se modernizacija nastavila i u trećemu tromjesečju 2015., za što je do kraja navedenoga razdoblja pokrenuto 128,7 milijuna kuna ulaganja.
Istodobno je, u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine, opseg emitiranoga radijskog i televizijskog programa i ostaloga programskog sadržaja veći za 1,9 %, a proizvedenoga za 6,8 %, dok je gledanost (AMR) programa Hrvatske televizije (HRT – HTV) u prvih devet mjeseci 2015. veća za 0,2 %. Udio u gledanosti (share) televizijskih kanala u prvih devet mjeseci 2015. iznosi 28,6 %, što je povećanje za 0,1 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Slušanost programa Hrvatskoga radija (HRT – HR) ostala je na istoj razini kao i u prvih devet mjeseci prošle godine. Broj korisnika mrežnoga portala Hrvatske radiotelevizije (www.hrt.hr) povećao se za 142.000 (odnosno za 68 %) te doseže brojku od 351.000 korisnika.
bagra kupi harač za svoje 'plaćice',program NULA,jedino su ful efikasni kao partijska tv!!!