’Made in’ fenomen'

Hrvati vole kupovati njemačke automobile i japansku tehniku, zašto više vjerujemo nekim zemljama

Hrvati vole kupovati njemačke automobile i japansku tehniku, zašto više vjerujemo nekim zemljama
29.04.2022.
u 15:59
U našim glavama ona oznaka ‘Made in Turska’ ne vrijedi kao oznaka ‘Made in Japan’ ili ‘Made in Germany’. Sve se to ne događa slučajno, već je povezano s jednim od najistraženijih koncepata vezanih uz imidž zemlje

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 4

Avatar Udruga_obrisanih
Udruga_obrisanih
18:32 29.04.2022.

možda to ljudi rade iz iskustva, npr. francuzi su dobri u modi i aute naprave lijepe i udobne, problem je u tome da ne valjaju ništa, za razliku od njemačkih, japanskih i korejskih (po mojem dugogodišnjem iskustvu)

BE
bezvrijedanyugodinar
17:36 29.04.2022.

Zašto ne, Made in Turska? Pa ta Turska je donijela na istok Europe muljanje, korupciju i sve što na zapadu Europe je neprihvatljivo i njima se ne vjeruje

DU
Deleted user
16:43 29.04.2022.

Bilo je dosta unutarnjih pol. rasprava u Njemačkoj o "Made in West Germany" nakon priključenja DDR odnosno mnogi proizvođači su inzistirali da se i dalje rabi "West" deklaracija na proizvodima, a ne "Made in Germany". E sad, da li je to bilo pretjerivanje ili ne - vrijeme je pokazalo da li kupci imaju jednako povjerenje u "Made in Germany". Što se tiče automobila, u Hrvatskoj znano njem. automobili dobro drže vrijednost kao rabljeni, dok japanski, korejski, franc. baš i ne. Pa je to onda jedan od motiva za kupnju baš njemačkog.