Kontroverzna kampanja HPB-a

Hrvatko donio puno podsmijeha, nešto ovacija i - 150 klijenata

Foto: PR FOTO
Hrvatko
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
26.02.2015., Zagreb - Tomislav Vuic, predsjednik Uprave Hrvatske postanske banke. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
HPB
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
HPB
03.07.2016.
u 09:10
Željeli smo medijsku pozornost i u tome smo uspjeli! Hrvatko budi nacionalne osjećaje, a tako treba i biti, kažu u HPB-u
Pogledaj originalni članak

Kad je prije nekog vremena na reklamnim plakatima i oglasnim stripovima u novinama osvanuo Hrvatko, zaštitni znak reklamne kampanje Hrvatske poštanske banke čiji je cilj povećati prodaju online tekućeg računa, nikoga nije ostavio ravnodušnim. Kod jednih je izazvao podsmijeh i prijezir, kod drugih ipak simpatičnije konotacije, o njemu se raspravljalo i na web portalima u Srbiji...

SuperSmart i Dalibor Matanić

No podignuo je prašinu, što je obično i cilj kampanje. Ipak, svrha bi trebala biti mjerljiva financijski, a mi kao građani izravno smo zainteresirani kako se troši novac banke u većinskom državnom vlasništvu. Pitali smo stoga nadležne u HPB-u je li im porasla potražnja za proizvodom banke koji je predmet kampanje i kakav je omjer uloženog novca i ostvarene prodaje, ali i koliko je stajala kampanja te tko joj je autor?

Konkretne iznose nismo dobili, no u banci tvrde da je budžet uobičajen za takve kampanje, možda i nešto niži nego kod konkurencije. Kampanja je rezultirala sa 150 novih tekućih računa, no prije će biti da je tome kumovala činjenica da se može otvoriti internetom i da ne naplaćuju naknadu za vođenje računa nego reklamna aluzija na nacionalni ponos i junaštvo.

HPB je ionako baštinio kolateralnu korist iz činjenice da nije bio u poziciji uvoditi kredite u švicarskim francima niti ga je država uspjela prodati te je ostao u hrvatskom vlasništvu pa barem nije omražen poput većine drugih banaka. Tako je u prvih šest mjeseci ove godine u banci otvoreno 17 tisuća novih tekućih računa i akvirirano 14.700 novih klijenata. U odnosu na te brojke ovih 150 se baš i ne čini kao neki pothvat.

Imaju sličnu bradicu

– Željeli smo medijsku pozornost i u tome smo uspjeli! Ideja i realizacija “SuperSmart” računa su zajednički rad marketinga HPB-a i Kinogerile, odnosno Dalibora Matanića. Hrvatko budi nacionalne osjećaje, a tako treba i biti. Smatrali smo da, kao što Amerika ima Kapetana Ameriku, Gotham Batmana, i Hrvatska treba imati svog superheroja – odvratili su iz HPB-a.

Neobična je koincidencija i da šef HPB-a Tomislav Vuić još od imenovanja u svome uredu ima sliku Supermana u prirodnoj veličini, ali – sa svojim licem. Zanimljivo bi bilo vidjeti i što je ispod Hrvatkove maske jer – obojica imaju sličnu bradicu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

PE
pebe
09:36 03.07.2016.

ovaj hrvatko meni lici na marka skreba, inace najbolja reklama bi im bila da su objesili prodegu i sanadera, o poslovanju da ne i pisem.

RO
rogacy
09:29 03.07.2016.

Da se zvao Jugoslav onda ne bi izazvao podsmijeh i prijezir. Nema do mržnje Večernjeg prema svemu Hrvatskom.

CA
Cafa
10:04 03.07.2016.

Nije izazvao nacionalne osjećaje nego osjećaje podsmijeha. Pogotovo zbog toga što je cijela kampanja kao hrvatska, a onda taj tekući račun nazovu Smart. Ne znam jel treba objašnjavati - očito treba - "smart" je strana riječ. A reklamiraš se kao čisto hrvatski proizvod. Pa taj proizvod nazoveš stranom riječi :) Smiješna kampanja. Netko se nije ni sjetio da postoji ime Hrvoje, ili možda nešto što bi bilo interesantno, a ne Hrvatko...jako loše.