Takuya Aoyama

Hrvatska ima sve što joj treba da uspije u turizmu

Foto: Zarko Basic/PIXSELL
Hrvatska ima sve što joj treba da uspije u turizmu
13.02.2014.
u 10:00
Pravilo je da ne komentiramo nijedan projekt dok sve nije službeno i konačno
Pogledaj originalni članak

Na ovotjednoj međunarodnoj konferenciji Adria Hotel Forum sudjeluje i predstavnik američkog hotelskog lanca Hyatt Takuya Aoyama, zadužen za razvoj svjetski poznatog brenda u Rusiji, istočnoj i središnjoj Europi te Izraelu. Potpredsjednik za akvizicije i razvoj u kompaniji s oko četiri milijarde dolara prihoda u 2012. (88 milijuna dolara neto dobiti) i 45.000 zaposlenika na gotovo 500 lokacija u svijetu, Hrvatsku je upoznao još potkraj devedesetih.- Dolazio sam kao direktor razvoja Holiday Inna za istočnu i središnju Europu, nadzirao sam neke projekte u Opatiji i Rijeci. Inače, moram reći da su mi se prilično sviđali negdašnji jugoslavenski filmovi iz kojih sam puno naučio o ovoj regiji, a odatle dolaze i moje prve spoznaje i znanja o Hrvatskoj. Uvjeren sam, inače, da vaša zemlja ima sve što uspješnoj turističkoj zemlji treba.

Apetiti investitora

Je li konferencija jedini razlog za dolazak?

Ona je glavni razlog, ali nadam se da će biti i drugih korisnih susreta.U Hrvatskoj nije tajna da Hyatt International ima nekih ambicija u vezi s bivšim vojnim kompleksom Kuparima, hoće li se javiti na poziv za iskazivanje interesa?Pravilo je da ne komentiramo nijedan projekt dok informacije nisu službene i konačne.

Konferencija okuplja i predstavnike investitora, zašto im Hrvatska nije privlačnija?

Nemam potpuni pregled kako domaći i strani investitori vide stanje, ali njihovi apetiti ovise o kombinaciji različitih faktora; situaciji u svijetu i lokalnoj ekonomiji, atraktivnosti određenog tipa industrije, pravnim okvirima, političkom okruženju itd. Govoreći o investicijama, moguće je objašnjenje da je Hrvatska uvijek imala razumno dobru turističku infrastrukturu.

Vaša je zemlja i daleko i u dijelu svijeta koji se smatra nestabilnim i zato je važno, ako želite američke goste, raditi na imidžu

Jedna od tema su i inovacije i trendovi u hotelskom biznisu, što je novo u svijetu?

Inovacija je u hotelskoj industriji toliko da ih je nemoguće pobrojiti u jednom intervjuu. Slično je i s trendovima, stalno niču novi i novi. Mislim, međutim, da se trendovima ne smije previše podilaziti jer dođu i prođu. Za hotele je najbitnije da se vode zdravorazumski i da stvari budu postavljene što je jednostavnije za gosta te da se konstantno radi na održavanju kvalitete.

New York nije dovoljan

Kako vidite perspektivu hrvatskog turizma?

Hrvatska ima izvrstan turistički proizvod i njezina je perspektiva u turizmu vjerojatno bolja nego bilo koje druge zemlje u regiji. S druge strane, čini mi se da je svojevrsna prijetnja hrvatskom turizmu to što bi profil stranih turista u Hrvatskoj mogao ostati nepromijenjen. Turizam je ovdje jako sezonski i većina turista i dalje dolazi iz Austrije, Italije, Njemačke, Češke itd. Vaša će zemlja imati uistinu veliku budućnost u turizmu uspije li izaći iz tih tradicionalnih okvira.

Američki su turisti relativno malobrojni. Kako Hrvatsku na tom tržištu, osim izravnim letovima, učiniti privlačnijom?

Odnosi s javnošću – što ne treba ograničavati samo na reklame na CNN-u – i prisutnost u javnom životu jako su važni. Vaša je zemlja dosta daleko od SAD-a i, nažalost, u dijelu svijeta koji se smatra nestabilnim. Za američko je tržište zato iznimno važno da Hrvatska redovito gradi i održava svoj imidž. To mogu biti razne akcije poput, primjerice, uličnih kulinarskih i vinskih događanja s poznatim Hrvatima. No, rekao je da je temeljno otvoriti više turističkih ureda osim onog jednog koji postoji u New Yorku.

>> Šuica: Stroža pravila u zračnom prijevozu dobitak za hrvatski turizam

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.