U skladu s razvojnom Strategijom Pošta 2022. Hrvatska pošta kontinuirano podiže kvalitetu upravljanja ljudskim resursima u čijem su središtu njeni zaposlenici i temeljne poštanske vrijednosti – povjerenje, proaktivnost i izvrsnost. Svjesna činjenice da upravo zahvaljujući svojim predanim zaposlenicima uživa puno povjerenje hrvatskih građana, Hrvatska pošta trajno je usmjerena na nagrađivanje proaktivnih zaposlenika i kvalitetno obavljenog posla.
Hrvatska pošta prije dvije godine uvela je novi način nagrađivanja zaposlenika te im je na temelju individualnih ciljeva i godišnjih ocjena radnog učinka počela uplaćivati nagrade u zatvoreni dobrovoljni mirovinski fond. U svibnju ove godine pokrenut je novi sustav nagrada za radnike na operativnim radnim mjestima koji svojim radom aktivno osnažuju kulturu postizanja rezultata – mogućnost varijabilnog dodatka uz redovnu plaću. Upravo na ovaj način, ovisno o rezultatima rada, radnici Hrvatske pošte mogu svaki mjesec ostvariti uplate do maksimalnih 3 200 kn bruto te na taj način povećati primanja.
Stvaranjem poticajnog radnog okruženja te provedbom konkretnih mjera za zadržavanje postojećih kao i privlačenje novih kadrova, Hrvatska pošta zaposlenicima nudi više od radnog mjesta. Zadovoljstvo ovim načinom nagrađivanja doprinosa u postizanju izvrsnosti kompanije prepoznali su i zaposlenici kojima mogućnost varijabilnog dodatka predstavlja dodatan vjetar u leđa za postizanje još boljih rezultata.
Upravo zahvaljujući sinergiji zadovoljstva, motivacije i proaktivnosti zaposlenika te radnog okruženja koje prepoznaje i adekvatno nagrađuje svoj najveći oslonac i snagu, Hrvatska pošta uspješno ispunjava svoju misiju – biti građanima na usluzi.
Marijana Crnić, operaterka u poštanskom uredu, Opatija: „Baš smo se obradovali najavi nagrađivanja. U početku smo svi bili malo skeptični, ali pokazalo se bez razloga. Pozitivan utjecaj sustava već se vidi u odnosu prema korisnicima, a ja ću se i dalje truditi kao i do sada.“