Maison & Objet

Hrvatski dizajn na sajmu interijera u Parizu: Izvoz namještaja, a ne drvne sirovine postaje stvarnost!

Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
26.03.2022.
u 16:15
Riječ je o business to business (B2B) poslovnom okupljanju na kojem se prezentirana hrvatska drvna industrija i perspektive njezina razvoja, te hrvatskih drvnih proizvoda.
Pogledaj originalni članak

Nakon vrlo uspješnog predstavljanja potencijala hrvatske drvne industrije, kao jednog od izvozno najaktivnijih sektora prerađivačke industrije, koji bilježi 20 posto rasta izvoza godišnje, na svjetskoj izložbi u Dubaiju EXPO 2020 u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, hrvatski drvoprerađivači i nadalje čine krupne korake u svjetskoj promociji hrvatskih finalnih proizvoda od drveta. Tako trenutačno bilježimo nastup hrvatskih proizvođača namještaja na prestižnom sajmu Maison & Objet u Parizu, koji je jedan je od najznačajnijih europskih događaja za profesionalce u dizajnu interijera.

Riječ je o business to business (B2B) poslovnom okupljanju na kojem se prezentirana hrvatska drvna industrija i perspektive njezina razvoja, te hrvatskih drvnih proizvoda. Na ovogodišnjem sajmu sudjeluje ukupno 2000 izlagača, a po svom značaju u globalnoj industriji namještaja i uređenja interijera Maison & Objet je usporediv Prêt-à-porter, odnosno pariškim fashion weekom u svjetskoj modnoj industriji, nezaobilazno mjesto za profesionalce industrije dizajna interijera.

Maison & Objet po definiciji predstavlja ogromnu kolekciju inovacija i talenata. Tisuće međunarodnih izlagača prezentiraju svoje najnovije kolekcije za nadolazeću sezonu i otkrivaju najnovije trendove i materijale. Također možete posjetiti posebne događaje, izložbe, demonstracije, radionice i zanimljiva predavanja.

Sajmovi Maison & Objet dostupni su samo profesionalcima, a ovaj put hrvatski dizajna značajnoj međunarodnoj smotri predstavlja  Tvrtka Mundus Viridis čiji proizvodi nisu nepoznanica u svijetu luksuznog namještaja. Njihova linija namještaja brand Milla&Milli koji ima brojne svjetske nagrade za dizajn, među kojima se posebno ističu dvije RedDot nagrade, a i dosadašnji poslovni rezultati u segmentu izvoza pokazuju način na koji Hrvatska može od zemlje izvoznice drvne sirovine postati prepoznatljiv brand na globalnom tržištu finalnih drvnih proizvoda.

Foto: Promo

Nakon Pariza management Mundus Viridis najavljuje u nastup na milanskom Salone del Mobile, koji također okuplja svjetsku dizajnersku kremu drvne industrije, naglašavajući da je preobrazba hrvatske drvne industrije postaje sve uspješnijom uz svrhovit i organiziran pristup Udruge drvne i papirne industrije, koja djeluje pod okriljem HUP-a.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.