Nakon deset godina na tržištu, obrt iz kojega je izrastao brend Etna Maar postao je tvrtka Fashion ordination koja osvaja strana tržišta i dodatno promovira hrvatski brend. Anita Tole Levenski, komercijalistica i klijentica brenda, i modna dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik odlučile su se za strateško partnerstvo te su nakon Cro A Portera u prosincu otvorile tvrtku.
– Našla sam se na prekretnici i trebalo je odabrati – opstati ili nestati. S novom tvrtkom prvi se put otvorilo američko i europsko tržište kaže Subotić Pjajčik. Iako je Etna Maar već prepoznat i dokazan brend na hrvatskom modnom tržištu, cilj ove suradnje je taj položaj još više osnažiti te pojačati prisutnost uz širenje na regiju, a želja im je uz potencijalne partnere ostvariti prisutnost i na svjetskim tržištima.
– Na sajmu u Düsseldorfa u veljači smo potpisali ugovore o zastupanju i promociji brenda Etna Maar na tržištima SAD-a, a istovremeno smo zaprimili i prve narudžbe za kolekciju za tržište Velike Britanije i Njemačke kaže Subotić Pjajčik.