Grupa Petrol, drugi najveći opskrbljivač naftnih derivata u Hrvatskoj i jedna od vodećih energetskih tvrtki, svečano je otvorila modernizirano prodajno mjesto na adresi Gospodarska 29B u Varaždinu. Ovo novoobnovljeno i rebrendirano prodajno mjesto, koje se prostire na 207 metara kvadratnih, predstavlja važan korak u realizaciji Petrolove strategije. Novi Petrolov koncept POS 2.0 utjelovljuje predanost Grupe Petrol digitalizaciji, održivosti i podizanju standarda korisničkog iskustva, s ciljem da kupcima ponudi personalizirani doživljaj kupnje i odmor tijekom svakog putovanja.
Strateški ciljevi Grupe Petrol usmjereni su na pružanje jedinstvenog korisničkog iskustva kupnje koje je novootvoreno mjesto Gospodarska 29B pružilo i svim okupljenim gostima – od članova Uprave, predstavnika lokalne zajednice i čelnih ljudi iz sektora gospodarstva i energetike. „Prodajno mjesto Gospodarska 29B predstavlja dvanaesto prodajno mjesto budućnosti rebrendirano i moderno opremljeno u posljednjih 18 mjeseci, u okviru naše inicijative POS 2.0. Spojivši Crodux i Petrol, stvorili smo sinergiju koja osigurava vrhunske standarde opskrbe gorivom i raznovrsne dodatne usluge. Suvremena arhitektura i dodatne usluge odražavaju našu misiju da nadmašimo očekivanja kroz inovacije i održivost. Ovaj koncept integrira alternativne izvore energije i najnoviju tehnologiju, a naša prodajna mjesta nude dodatnu kvalitetu, odgovornost i prilagodljivost potrebama korisnika“, prilikom otvorenja istaknuo je Ante Mandić, predsjednik Uprave Petrol Hrvatska.
Pomno birani proizvodi i usluge Petrola usmjereni su prema unaprjeđenju gastronomske ponude i ugodnih prostorija za konzumaciju u restoranima Fresh, budući da je jedan od strateških ciljeva Grupe Petrol zadržavanje vodećeg mjesta prilikom izbora za kupovinu u pokretu. Kao dodatak, kava Na putu, poziva putnike na opuštanje uz vrhunsku, svježe pripremljenu kavu zadovoljavajući raznolike ukuse i donoseći kupcima trenutke opuštanja prilikom putovanja. Uz gastronomske novitete, Petrol je predstavio i novu aplikaciju Petrol GO koja omogućava korisnicima jednostavno naručivanje omiljenih proizvoda unaprijed i koja nakon šest mjeseci pokazuje odlične rezultate. „Kroz aplikaciju Petrol GO, kupci mogu unaprijed naručiti omiljene proizvode i preuzeti ih na prodajnom mjestu, čime štedimo njihovo vrijeme i omogućavamo još bolje korisničko iskustvo. Naša digitalna rješenja postavljaju novi standard u maloprodaji,“ istaknuo je Niko Knez, član Uprave.
Na novim prodajnim mjestima dostupna su visokokvalitetna goriva iz vrhunske linije Q Max, uključujući LPG i AdBlue, koja koristi inteligentne molekule i Dual Action Technology kako bi osigurala neusporedivu snagu i zaštitu motora, osiguravajući manju potrošnju, niže emisije i veću energetsku učinkovitost, pritom čineći svaku vožnju ugodnom. „Novoobnovljeno prodajno mjesto simbol je naše predanosti ekološki odgovornom poslovanju i pristupu koji će oblikovati budućnost. Sa žarom prema održivosti, Gospodarska 29B integrira i alternativne izvore energije i najnovije tehnologije, pomažući nam da napredujemo prema zelenijoj i održivoj budućnosti“, dodao je Knez.
Osim inovacija u energetskom sektoru, Grupa Petrol posvećena je i društveno odgovornim projektima. U tom duhu, svečano je uručena donacija Centru za odgoj i obrazovanje 'Tomislav Špoljar', čiji su programi ključni za osobni razvoj i osamostaljivanje učenika. "Razvoj zajednice u kojoj djelujemo izuzetno je važan za nas, jer vjerujemo da svi imamo odgovornost doprinositi njezinom napretku. Našim doprinosom Centru za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar želimo podržati njihov rad dugoročnu misiju, pomažući mladima da razviju praktične vještine, kreativni potencijal i samopouzdanje. Grupa Petrol ne samo da prepoznaje nego i aktivno doprinosi razvoju zajednica koje imaju važnu ulogu u izgradnji bolje i sigurnije budućnosti za sve nas," izjavio je Ante Mandić, zahvaljujući Centru na predanom radu.
Uz suvremena prodajna mjesta i brojne projekte usmjerene prema energetskoj tranziciji, održivosti i društvenoj odgovornosti, Grupa Petrol nastavlja razvijati regionalno prisustvo u skladu s ciljem postavljanja visokih standarda kvalitete i održivosti. Ulaganje u zaposlenike, rebrendiranje i moderno opremanje prodajnih mjesta jedan je od strateških ciljeva Petrola, s planiranim daljnjim otvaranjem suvremenih prodajnih mjesta u maloprodajnoj mreži, namijenjenih pružanju jedinstvenog iskustva kupnje na putu.