Hrvatski telekom, AD Plastik i Atlantic grupa najtransparentnije su kompanije na domaćem tržištu kapitala, donosi Poslovni Dnevnik. Četvrtu godinu za redom Poslovni dnevnik u suradnji sa Zagrebačkom burzom dodijelio je nagrade tvrtkama koje imaju najbolje odnose s investitorima. Nagrade su dodijeljene u četvrtak na konferenciji Zagrebačke burze i fondovske industrije u Rovinju.
\"Kanali komunikacije se mijenjaju, ali komunikacija ostaje jer je bitna za transparentnost. Dijalog mora biti iznad monologa\", izjavila je Erika Kašpar, operativna direktorica Sektora za korporativne komunikacije i odnose s investitorima HT-a, prilikom preuzimanja nagrade za prvo mjesto.
\"AD Plastiku je ovo prva nagrada takve vrste i poticaj nam je za daljnji rad u odnosima s investitorima, koji je bitan ako tvrtka ima razvojne planove pa prema tome i prikupljati kapital na tržištu\", poručio je Stjepan Laća iz AD Plastika.
Poslovni dnevnik je ovogodišnje laureate odabrao među 33 kompanije čije su dionice uvrštene na Službeno tržište ZSE, kao i među najlikvidnijima s Redovitog tržišta i svih koje ulaze u izračun indeksa CROBEX10. Odabrane su tri najbolje između tvrtki koje su pristale na strože zahtjeve o transparentnosti svoga poslovanja, ali i onima koje su se više nalaze u fokusu investitora.
U Hrvatskoj je problematici transparentnosti posvećeno premalo pažnje pa je namjera Poslovnog dnevnika da dodjelom nagrade skrene pozornost menadžera kompanija čije su dionice izlistane na organiziranom tržištu na potrebu da potencijalnim dioničarima omoguće realan uvid u poslovanje kako bi uspješnije odredili moguće rizike pri kupnji vrijednosnih papira.