SEZONA LOVA

I Podravka i Franck žele ljubljansko Žito

Foto: Marijan Sušenj/Pixsell
Podravka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Franck
06.11.2014.
u 11:26
Nakon otvaranja neobvezujućih ponuda prodajni konzorcij odlučit će koga će pozvati u dubinsko snimanje tvrtke
Pogledaj originalni članak

Za većinski udjel u ljubljanskom Žitu neobvezujuće ponude, koje su se primale do kraja listopada, predale su i hrvatske tvrtke Franck i Podravka, potvrdili su nam iz obiju kompanija. Nagađa se kako u Francku nisu zainteresirani za samostalno preuzimanje s obzirom na to da je Žito jedan od najvećih prehrambenih proizvođača u Sloveniji i regiji i ima preširok portfelj proizvoda, od pekarskih i konditorskih do čajeva i zamrznute hrane, tjestenine, začina...

U taj bi posao, prema pisanju slovenskih medija, Franck ušao u konzorciju s Mlinarom, Čakovečkim mlinovima, Kanditom, a spominje se i Granolio. No u Francku su oprezni s izjavama. Zainteresirani jesu i sudjeluju u ponudama, poručili su, no u ovom trenutku do okončanja procesa ne žele govoriti o detaljima. Mlinar međutim nije zainteresiran, jednako kao ni Granolio, koji je za Žito iskazao interes prije nekoliko godina, dok iz izvora bliskih upravi Podravke doznajemo kako koprivnička kompanija zasad planira samostalni ulazak u Žito, bude li izabrana za najboljeg ponuđača. Nije isključeno, dodaje naš izvor, da uđu i s nekim od partnera. No proces je još uvijek u preliminarnoj i neobvezujućoj fazi te ni oni nisu konkretniji. Ne preostaje ništa drugo nego čekati otvaranje ponuda, nakon čega će Slovenski državni holding (SDH) i šest fondova udruženih u prodajnom konzorciju odlučiti koga će od ponuđača pozvati na dubinsko snimanje i predaju obvezujućih ponuda za 51,55% dionica tvrtke trenutačne vrijednosti oko 46,2 mil. eura.

Među zainteresiranima za Žito, koje se već nekoliko puta neuspješno prodavalo, spominje se i češka Agrofert grupa koja godišnje ostvaruje prihod od čak 8,7 milijardi eura. No prema pisanju slovenskog Dnevnika, još je aktualna i ideja uprave Žita da konsolidira poslovanje kupnjom Pekarne Grosuplje u vlasništvu Mercatora koji je preuzeo Agrokor, te kupnjom programa smrznutog tijesta iz portfelja Leda i Frikoma, također u vlasništvu Ivice Todorića.

>> Kristijan Gregorić preuzima marketing te razvoj inovacija u Francku

>> Podravka povećala izvoz za 3,6 posto

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.