vjetar u leđa

Ideja Marka Dorčića iz Baške o poljoprivrednoj zadruzi osvojila 30.000 kuna

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Ideja Marka Dorčića iz Baške o poljoprivrednoj zadruzi osvojila 30.000 kuna
08.04.2022.
u 19:14
Između deset poduzetničkih zamisli jučer je na prezentaciji u Algebri pobijedila ona da restorani na Krku osnuju vlastitu poljoprivrednu zadrugu
Pogledaj originalni članak

Marko Dorčić doslovno je cijeli život uključen u rast i razvoj obiteljskog restorana i hotela u Baškoj na otoku Krku. Njemu su, naime, 33 godine, a njegova je obitelj posao pokrenula prije 30 godina. Iz iskustva koje ima sada se rodila i njegova originalna poslovna ideja.

– Ono što sam primijetio jest to da su se nekada puno lakše mogli kupiti domaći proizvodi za naše restorane, mogli ste lako naći barem domaće rajčice. No danas na svih hrvatskim otocima postoji veliki nedostatak domaćih proizvoda, ne može ih se ni kupiti, jer se većina ljudi okrenula turizmu te zapustila svoje oranice. Stoga mi je želja realizirati projekt koji bi okupio desetak restorana na hrvatskim otocima s ciljem da osnuju poljoprivrednu zadrugu te u konačnici pokrenu vlastitu proizvodnju – govori nam Marko Dorčić, a upravo je njegova ideja proglašena najboljom na jučerašnjem "pitchingu", odnosno prezentaciji poduzetničkih ideja u sklopu Uplift akademije.

Riječ je o poslovnoj edukaciji za mikropoduzeća te mala i srednja poduzeća usmjerenoj na turizam i digitalnu transformaciju, koju provodi Algebra na inicijativu Mastercarda, i to pod sloganom – "kvalitetna poslovna edukacija koja rezultira opipljivim rezultatom".

Program Akademije počeo je još u listopadu prošle godine, a pohađa ga ukupno 39 sudionika koji su u ovoj fazi s mentorima u skupinama radili na projektima. Pritom je zajednička tema bila "inovativne mogućnosti praktične implementacije digitalne transformacije u turizmu".

– Ako razmišljam srcem, znam da se ova ideja može realizirati, no svjestan sam da će biti puno izazova. Ipak, nadam se da ćemo jednom osnovati svoju zadrugu jer će od nje imati koristi cijela lokalna zajednica – zaključuje Marko Dorčić, čiji je tim osvojio 30.000 kuna.

Svoje je ideje jučer u novom Algebrinu kampusu predstavilo ukupno 10 timova, za što su imali samo tri minute nakon čega su uslijedila pitanja žirija. A ideje su uistinu bile raznolike, od pružanja informacija za digitalne nomade i prodaje doručka u zagrebačkim apartmanima do organizacije obiteljskih putovanja te pokretanja sofisticiranih aplikacija temeljnih na umjetnoj inteligenciji.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.