POSLOVANJE

IKEA Hrvatska u prvoj godini rada ostvarila 536 milijuna kuna prometa

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Stefan Vanoverbeke
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Stefan Vanoverbeke
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Stefan Vanoverbeke
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Stefan Vanoverbeke
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Stefan Vanoverbeke
03.11.2015.
u 12:53
Direktor Stefan Vanoverbeke najavio je planove o pokretanju online prodaje do kraja poslovne godine 2016.
Pogledaj originalni članak

IKEA Hrvatska izvijestila je u utorak da je u prvoj godini poslovanja ostvarila promet od 535,9 milijuna kuna ili 70,5 milijuna eura, najavivši planove o pokretanju on-line prodaje u 2016. godini. 

Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (od 1. kolovoza 2014. do 31. kolovoza 2015.), ta je robna kuća ostvarila 508,1 milijun kuna (66,9 milijuna eura), a IKEA Food (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,8 milijuna kuna (3,6 milijuna eura).

Direktor IKEA Hrvatska Stefan Vanoverbeke najavio je planove o pokretanju online prodaje za asortiman robne kuće IKEA Zagreb do kraja poslovne godine 2016. te mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.

"U prvoj godini rada robne kuće posjetilo nas je gotovo 2 milijuna posjetitelja, ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i saznali puno o hrvatskim kupcima. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, s posebnim fokusom na razvoj online kanala prodaje, kako bi IKEA proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi", kazao je Vanoverbeke, koji je od rujna ove godine novi direktor tvrtke IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA South East Europe (SEE).

Prema iznesenim podacima, uz 67 posto posjetitelja iz Zagreba i Zagrebačke županije, po inspiraciju i u kupovinu u robnu kuću IKEA Zagreb najčešće dolaze posjetitelji iz Splitsko–dalmatinske, Osječko–baranjske te Primorsko–goranske i Varaždinske županije.

Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja robne kuće IKEA Zagreb, od kojih su najčešći stanovnici susjednih zemalja. Iz BiH-a ih tako dolazi 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto.

U skladu s globalnom strategijom održivosti tvrtke IKEA, na krov zagrebačke robne kuće implementirano je 1.300 fotonaponskih panela, što joj omogućuje da tijekom ljetnih mjeseci proizvede 20-25 posto vlastite potrošnje energije. Čak 94 posto otpada proizvedenog u robnoj kući je reciklirano (900 tona), a od prodaje recikliranog otpada ostvarena  je dobit od 116.850 kuna, navodi se u priopćenju.

>> Tvrtka Kircek iz Ljubeščice novi dobavljač švedske Ikee

>> IKEA moli kupce: Ne koristite noćno svjetlo PATRULL, vratite ga u robnu kuću

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.