Unatoč gubicima na plinu od 460 milijuna kuna, Ina je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila dobit od 559 milijuna kuna, a EBITDA (dobit nakon oporezivanja, kamata...) veća je čak 88 posto. To je prvi put u dvije godine da Ina bilježi dobit, a predsjednik uprave Zoltan Aldott tu je zaslugu pripisao naporima novog vodstva te kompanije. Aldott je objasnio kako je povećanje EBITDA-e posljedica ulaganja u projekt Hayan u Siriji, u Sjeverni Jadran, modernizacije rafinerija te boljih vanjskih uvjeta poslovanja.
- U iduće tri godine i dalje ćemo povećavati prihode i rezati troškove kompanije. Napravit ćemo reviziju ugovora s dobavljačima, poslovnim partnerima, a do kraja godine uz nikad bolje uvjete kompaniju će napustiti 500 zaposlenika – rekao je Aldott. Najavio je kako će Ina investirati u ono što je desetljećima zanemarivano, a to znači da će modernizirati i mrežu svojih benzinskih crpki, ali i da im je želja da Ina postane vodeća tvrtka u svojoj branši u regiji. Iako je Ina državi vratila oko dvije milijarde kuna i na to platila 200 milijuna kuna kamata, njoj Dioki, Croatia Airlines, Zovko, Chromos...duguju više od milijardu kuna. Iz ine su poručili da nijedna tvrtka neće otići u stečaj zbog otplate duga toj kompaniji.
500 zaposlenika će napustiti kompaniju? administracije ili dečki po garniturama? šta je s Croscom, odrekla ga se Ina? Šta je s Labinom i Zagrebom, hoće li i one biti izrezane kao Panon? Šta je s tim zaposlenicima koji su godinama zarađivali plaću ogromnoj bespotrebnoj administraciji u Ini? Ako Ina bilježi dobit, otkud priče o smanjenju otpremnina ljudima koji odlaze u prijevremenu mirovinu? Radi li još Dragičević temeljem ugovora o djelu? Puno pitanja, odgovora niotkud.