Johann Franck

Ivan Artuković: Dobra marketinška priča koja se nadopunjava očuvanjem kulture

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Ivan Artuković: Dobra marketinška priča koja se nadopunjava očuvanjem kulture
18.05.2015.
u 21:00
Franck ne proširuje poslovanje na ugostiteljstvo niti je to u planu
Pogledaj originalni članak

Projekt Johann Franck u zagrebačkoj Gradskoj kavani zapravo je interaktivna platforma u kojoj ćemo pričati priču o kavi te predstaviti novitete i zanimljivosti iz tog bogatog svijeta kroz ponudu ekskluzivnih ‘speciality’ kava iz različitih zemalja uzgoja koje na jesen predstavljamo pod krovnim brendom Franck. Gosti će ove kave moći kušati, ali i kupiti za pripremu kod kuće isključivo u Johann Franck Storeu. Ovim riječima član uprave Francka Ivan Artuković opisuje projekt revitalizacije kultnog zagrebačkog prostora u koji je ušao.

Kako je uopće nastala ideja za projekt Johann Franck?

– Projekt Johann Franck pokrenut je na našu inicijativu još prošle godine, a temelje smo postavili kroz suzakup prostora Gradske kavane s AutoZubakom. Franck je, u biti, nositelj cjelokupnog projekta kroz društvo Johann Franck d.o.o., koje ima ugovore o suradnji u ugostiteljskom i programskom dijelu posla jer nemamo potrebe izlaziti izvan okvira našeg osnovnog poslovanja. Za nas u Francku riječ je o dobro postavljenoj priči o našem brendu i povijesti kompanije, koju smo željeli dosljedno predstaviti kroz suptilne vizualne elemente i poseban ugođaj u prostoru, našu ponudu i visoku razinu usluge. Krenuli smo od ideje da našim potrošačima pružimo jedinstveni osjećaj i potpun doživljaj našeg brenda i svega onoga što Franck predstavlja kao kompanija. Naravno, ovo je naš marketinški dio priče koji se nadopunjava s potrebom za njegovanjem i očuvanjem kulture kavana kao dijela zagrebačke povijesti, ali i povijesti Francka koji je Johann Franck utemeljio prije više od 120 godina.

Koliko vas u ovakvoj ponudi, koju Zagreb sigurno treba, podržavaju Grad i turistička zajednica?

– Namjera nam je da ova kultna zagrebačka lokacija ponovno bude središte zbivanja te da joj vratimo mjesto koje joj s pravom pripada na ugostiteljskoj i turističkoj karti Zagreba i u tome je svakako dobrodošla podrška Turističke zajednice. Kroz Johann Franck pričamo priču o bogatoj povijesti Zagreba te kavanskoj kulturi i naslijeđu te stoga vjerujemo da će biti itekako zanimljiva postaja za turiste.

Pokaže li se ovaj projekt profitabilnim, planirate li slične u drugim gradovima?

– Franck ovime ne proširuje svoje poslovanje na ugostiteljsku djelatnost niti nam je to u planu. Stoga je i osnovan Johann Franck d.o.o., društvo u vlasništvu Francka, koje je dedicirano za upravljanje Gradskom kavanom i koje ima sklopljene ugovore o suradnji s odabranim partnerima za ugostiteljski dio posla i posebno važan programski sadržaj koji će voditi Tomo Ricov s već dokazanim timom stručnjaka koji stoje iza vrlo uspješnih projekata. Nismo željeli ići izvan okvira našeg osnovnog poslovanja pa smo se povezali s ljudima koji imaju veliko iskustvo i znanje, svatko u svojoj branši, te im dali mandat za potpuno upravljanje ugostiteljstvom. Vjerujemo da je upravo dobar odabir partnera ključ uspjeha cjelokupnog projekta.

>> Pogledajte tko je bio na otvorenju preuređene Gradske kavane

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.