Širenje

JGL osvaja još jedno tržište, ovoga puta Indoneziju

Foto: VL
JGL
Foto: VL
JGL
01.10.2014.
u 14:20
Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom PT SOHO Industri Pharmasi, respektabilnom farmaceutskom kompanijom, koja posluje od 1946. godine, JGL je u Indoneziju isporučio 40 tisuća Aqua Maris proizvoda
Pogledaj originalni članak

Riječka farmaceutska tvrtka JGL d.d. krenula je u osvajanje još jednog globalnog tržišta, ovaj puta krenula je na tržište Indonezije.  

Od potpisivanja  ugovora s partnerom  do izvoza proizvoda trebalo je proći oko godinu i pol  dana,  a nakon okončanja registracijskog postupka, prva isporuka realizirana je u srpnju, a najinternacionalniji brend tvrtke, Aqua Maris, na indonezijsko je tržište lansiran tijekom kolovoza 2014. Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom PT SOHO  Industri  Pharmasi, respektabilnom  farmaceutskom kompanijom, koja posluje od 1946. godine, JGL je  u Indoneziju isporučio  40 tisuća Aqua Maris proizvoda, ali je zbog povećane  potražnje dodatno isporučeno još 55 tisuća. Partner je iskazao interes i za druge proizvode JGL-a, uz daljnje širenje s inovativnim proizvodima iz linije Aqua Maris, a to se ponajprije odnosi na oftalmološku grupu  proizvoda.  

Cilj im je  zajedno s partnerom upoznati indonezijsku stručnu i širu javnost o blagodatima korištenja morske vode, potaknuti naviku  korištenja  te  brendu Aqua Maris osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnama u urbanim predjelima Indonezije. Mnogobrojno  brzorastuće  tržište  od  250  milijuna stanovnika predstavlja velik  potencijal, a ekonomska predviđanja govore da će Indonezija do 2020. biti  deseta  najmoćnija  ekonomija  svijeta.  Partnerska  tvrtka  PT  SOHO Industri Pharmasi  uspješno posluje i na tržištima izvan Indonezije, stoga JGL ozbiljno razmatra mogućnosti širenja suradnje na ostatak regije.

>> JGL-ov morski sprej za nos na 10 tržišta Europske unije

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.