Digitalno tržište

Kako bolje zaštititi osobne podatke

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
07.02.2018.
u 08:23
Promotivnim spotovima, aplikacijama Agencija za zaštitu osobnih podataka educira o pravima koje donosi nova uredba EU
Pogledaj originalni članak

Projekcijom promotivnih spotova i filmom “Tko se to šali s mojim podacima?” jučer su Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) i MUP, obilježili Europski dan zaštite osobnih podataka. a ministar Davor Božinović poručio je kako je pitanje zaštite osobnih podataka aktualnije nego ikad s obzirom na to da se u današnje doba novih tehnologija osobni podaci koriste u raznim situacijama na način koji je jučer bio nezamisliv.


 

– Ministarstvo ovakvim preventivnim akcijama nastoji informirati hrvatske građane, naročito djecu, koji su među najaktivnijim korisnicima društvenih mreža, kako prilikom ustupanja osobnih podatka ne bi postali žrtve kaznenih djela – kazao je Božinović i dodao kako policija bilježi porast u otkrivanju takvih kaznenih djela.

MUP kao i sve državne institucije i dalje će ulagati velike napore u edukaciju građana što se tiče samozaštite. Zaštita osobnih podataka u fokusu je EU s obzirom na to da se 25. svibnja primjenom Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka – GDPR, unose mnoge promjene, a uredba predstavlja važan napredak u području zaštite osobnih podataka.

– Sada nam je najvažniji zadatak podizanje svijesti cjelokupne javnosti o važnosti zaštite osobnih podataka s posebnim naglaskom na europsku regulativu poznatiju pod akronimom GDPR – ustvrdio Anto Rajkovača ravnatelj AZOP-a. Upravo novim alatima, kao što su edukativni i promotivni spotovi i mobilne aplikacije žele svim građanima, a posebno obveznicima primjene GDPR-a, ukazati na načela, prava i obveze koje proizlaze iz europske regulative.

Opća uredba u punu primjenu u svim državama članicama kreće od 25. svibnja, a osim što građanima pruža stvarni nadzor i veću kontrolu nad njihovim podacima, svim obveznicima – poslovnim subjektima daje priliku u smislu uspostave zajedničkog digitalnog tržišta. Nova regulativa veliki je izazov ali i prilika za društvo u cjelini. Za donositelje odluka ovo je još jedan zadatak jer je u proceduri i donošenje novog nacionalnog zakonodavstva. GDPR je jedinstveni materijalni propis koji će zamijeniti dosadašnje manjkave nacionalne zakone i omogućiti jednaku i harmoničnu primjenu zakonskih odredaba u svim državama članicama EU.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
09:26 07.02.2018.

Bizarno pitanje..zatvorite tzv Finu i pozatvarajte njeno rukovodstvo i problem rješen!