Povijest uštede

Kako i kada su nastale 'budget' trgovačke marke?

Foto: Thinkstock
Kako i kada su nastale 'budget' trgovačke marke?
15.06.2012.
u 09:56
Kako i kada su trgovačke marke nastale? Kada su došle u Hrvatsku? Saznajte u nastavku
Pogledaj originalni članak

 

Osim što smo vam odlučili predstaviti trgovačke marke kao dobru alternativu uobičajenim markama proizvoda, potrebno je predstaviti te iste trgovačke marke u cijelosti. Kako i kada su trgovačke marke nastale? Kada su došle u Hrvatsku? Saznajte u nastavku.
Trgovačke marke su na svjetskim tržištima prisutne već dugo, točnije od kraja 19 stoljeća.  Tada ih je, prema dostupnim informacijama, ustanovio Jacob Brunn koji je u svojoj prodavaonici mješovitom robom u gradiću Springfield, u Sjedinjenim Američkim Državama prodavao određene proizvode pod svojim obiteljskim imenom. 
Razvoj trgovačkih maraka
Daljnji razvoj trgovačkih marki povezan je prije svega s razvojem trgovačkih lanaca. Tako je primjerice 1863. godine također u SAD-u zabilježen slučaj prodavanja kave Eight O'Clock koju je proizvodila maloprodajna trgovina Great Atlantic and Pacific Tea Company.  
Do kraja 19 stoljeća počela je i praksa da trgovci na veleprodaji kupuju proizvode na veliko te ih potom prodaju u označenim pakiranjima.  Osim tih proizvoda, trgovci su u označenim pakiranjima prodavali i proizvode koje su sami proizveli, što se zapravo smatra začetkom trgovačkih marki.
Ostatak pročitajte na Pametnoj kuni.

 

Osim što smo vam odlučili predstaviti trgovačke marke kao dobru alternativu uobičajenim markama proizvoda, potrebno je predstaviti te iste trgovačke marke u cijelosti. Kako i kada su trgovačke marke nastale? Kada su došle u Hrvatsku? Saznajte u nastavku.

Trgovačke marke na svjetskim tržištima prisutne su već dugo, točnije od kraja 19 stoljeća.  Tada ih je, prema dostupnim informacijama, ustanovio Jacob Brunn koji je u svojoj prodavaonici mješovitom robom u gradiću Springfield, u Sjedinjenim Američkim Državama, prodavao određene proizvode pod svojim obiteljskim imenom.

Razvoj trgovačkih maraka

Daljnji razvoj trgovačkih marki povezan je prije svega s razvojem trgovačkih lanaca. Tako je, primjerice, 1863. godine također u SAD-u zabilježen slučaj prodavanja kave Eight O'Clock koju je proizvodila maloprodajna trgovina Great Atlantic and Pacific Tea Company.  Do kraja 19 stoljeća počela je i praksa da trgovci na veleprodaji kupuju proizvode na veliko te ih potom prodaju u označenim pakiranjima. Osim tih proizvoda, trgovci su u označenim pakiranjima prodavali i proizvode koje su sami proizveli, što se zapravo smatra začetkom trgovačkih marki.

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.