Novosti HŽ-a

Karte za vlak će se od 2014. kupovati i online

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Karte za vlak će se od 2014. kupovati i online
11.12.2013.
u 08:00
U siječnju sljedeće godine trebao bi se potpisati i natječaj za nabavu nova 44 vlaka vrijedna 1,6 milijardi kuna
Pogledaj originalni članak

HŽ Putnički prijevoz u voznom redu za sljedeću godinu zadržat će isti broj vlakova kao i ove godine – 724. U unutarnjem prijevozu vozit će više od 680 vlakova, a u međunarodnom 36. U voznom redu za ovu godinu HŽ PP poprilično je srezao broj vlakova zbog ušteda jer su bili nerentabilni pa je uspjeh i zadržavanje sadašnjeg broja vlakova. No, kako je jučer rekao član Uprave HŽ PP-a Robert Frdelja, ove je godine ta tvrtka prevezla 10,5 posto manje putnika nego 2012. Ipak očekuje da će u 2014. HŽ PP-u rasti broj putnika.

Ta će tvrtka ovu godinu završiti s gubicima, Frdelja nije htio otkriti kolikim, no očekuje da će nagodinu poslovanje dovesti na nulu, a da bi 2015. prvi put mogli ostvariti dobit. Iz HŽ Putničkog prijevoza sljedeće će godine otići 60 do 100 radnika. Do kraja programa restrukturiranja ukupan broj radnika sa sadašnjih 2170 smanjit će se na 1700.

Frdelja je najavio da će HŽ PP unajmiti 30-ak rabljenih vlakova, a u siječnju 2014. napokon bi se trebao potpisati i ugovor za nabavu nova 44 vlaka vrijedna 1,6 milijardi kuna. Poslije Nove godine kreće i implementacija novog informatičkog sustava za online prodaju i rezervaciju putnih karata, a taj je posao vrijedan 43,3 milijuna kuna.

U državnom proračunu za 2014. osigurano je 636 mil. kn za poticanje željezničkog javnog prijevoza te 60 milijuna kuna za modernizaciju željezničkih vozila. Osim toga, HŽ PP pregovara s Ministarstvom prometa o sklapanju 10-godišnjeg PSO-a (Public Service Obligation), ugovora kojim bi se definirao opseg prijevozne usluge od općeg javnog interesa.

>>'Kontrolori pišu kazne bez milosti iako znamo čekati i po sat do dva'

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.