Schwarz grupa je na temelju postojećih ugljičnih otisaka definirala posebne ciljeve i mjere pomoću kojih će kontinuirano smanjivati emisije CO2 u poslovanju i opskrbnom lancu. U skladu s klimatskom strategijom Kaufland se, kao dio Schwarz grupe, vodi načelom da se emisije izbjegavaju ili se što više smanjuju. Kako bi postigli svoje klimatske ciljeve razvili su i opsežan akcijski plan - koji se ne odnosi samo na emisije u vlastitim pogonima i poslovnicama, već i na emisije vezane za podrijetlo sirovina u procesu lanca opskrbe. Nadalje, konkretan primjer za smanjenje ugljičnog otiska je postavljanje ekološki prihvatljivih bova u na području Kornata ovo ljeto, a čime se štiti morsko dno odnosno morska trava posidonija – koja ima veliku moć apsorpcije ugljikovog dioksida.
„Svakodnevno činimo konkretne stvari za očuvanje okoliša i klime te vjerujemo u ostvarenje naših ciljeva. Posebno nam je drago što u cijelu priču o zaštiti klime možemo uključiti i naše kupce kojima se uvijek trudimo ponuditi alternativna, bolja rješenja te tako i oni mogu učiniti mali, ali važan korak za bolji i čišći svijet“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikaciju, Kaufland Hrvatska.
Valja podsjetiti da je Kaufland prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u borbi za zaštitu klime sada idu i korak dalje pružajući održiva alternativna rješenja poput višekratne vrećice koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda te odgovorne vrećice za voće i povrće. Također, u trgovinama Kauflanda kupcima se nudi višekratna vrećica za kruh, kao i K-take it veggie proizvodi koji su klimatski neutralni.
Više na Djela, ne riječi | Kaufland