VLADIMIR NIŠEVIĆ

'Koliko god mi možda bili slični ili različiti – biznis ne poznaje granice!'

Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Beograd: Prva regionalna konferencija Poslovnog dnevnika "Bez predrasuda, samo biznis"
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Beograd: Prva regionalna konferencija Poslovnog dnevnika "Bez predrasuda, samo biznis"
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Beograd: Prva regionalna konferencija Poslovnog dnevnika "Bez predrasuda, samo biznis"
15.06.2022.
u 16:28
Iskorakom na nova tržišta Poslovni dnevnik proširio je svoje e-izdanje dnevnika i regija je dobila četiri stranice koje se kreiraju na licu mjesta
Pogledaj originalni članak

Prva regionalna konferencija "Bez predrasuda, samo biznis" Poslovnog dnevnika održana je u utorak u Crown Plazi u Beogradu uz izniman interes predstavnika poslovne zajednice regije. Cilj je osnaživanje ekonomske suradnje Srbije, Hrvatske, Sjeverne Makedonije i Crne Gore.

– Odlučili smo se na iskorak u regiju i ovo je za nas velika stvar. Velika je stvar i za biznis zajednicu država u kojem smo kao poslovni medij iskoračili – poručio je na otvaranju konferencije glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević, a potom istaknuo misao vodilju i strategiju pod kojom će Poslovni dnevnik voditi svoje operacije u regiji:

– Samo biznis, nema politike! Želimo u godinama koje dolaze, a iduće godine Poslovni dnevnik postaje punoljetan, postati jedinstveno mjesto za okupljanje biznis-zajednice u regiji. Želimo na našim platformama – portalu Poslovni, dnevnom listu i e-izdanju, koje možete listati i na svojim mobilnim uređajima i računalima – pružiti šansu da gospodarstvenici, mladi poduzetnici i startupi budu prepoznati u regiji, da se razgovara o ulaganjima, o inovacijama. Jer, koliko god mi možda bili slični ili različiti – biznis ne poznaje granice! Priče koje dobivamo iz Sjeverne Makedonije i Srbije iste su kao i priče iz Hrvatske ili Crne Gore. Nema razlike i nema predrasuda – mi želimo razgovarati o poslu – rekao je Nišević, dodavši kako u Hrvatskoj Poslovni dnevnik ima više od 110.000 tisuća jedinstvenih korisnika, a otkako se otvorilo izdanje za regiju,jedinstvenih korisnika ima 220 tisuća te njihov broj raste.

Iskorakom na nova tržišta, pojasnio je, Poslovni dnevnik proširio je svoje e-izdanje dnevnika i regija je dobila četiri stranice koje se kreiraju na licu mjesta. Imamo dopisnice u Srbiji i Crnoj Gori, uskoro i u Sjevernoj Makedoniji.

– Želja nam je otvoriti medijski prostor biznisu, prostor koji nije zaražen aferama, politikom i izbornim ciklusima. Ne zanima nas to. Želimo biti mjesto za poslovnu zajednicu. U vremenu koje dolazi nadamo se da je ovo samo početak velikih konferencija i ideja. U konačnici, želimo da ovaj projekt zajedništva i stvaranja uspije i radi naše djece – poručio je glavni urednik Nišević. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.