EU i domoljublje:

Kraš se zbog Kauflandove ucjene potužio Liniću?

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Kraš se zbog Kauflandove ucjene potužio Liniću?
03.05.2013.
u 09:56
"Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima", poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.
Pogledaj originalni članak

"Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima", poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.

I drugi strani trgovci u svojim oglasima pozitivni su zbog našeg ulaska u tu asocijaciju i pritom igraju i na domoljublje. Od svega toga se domaćim dobavljačima koji posluju s Kauflandom, u najmanju ruku, diže kosa na glavi, piše list. Poslovni dnevnik je još početkom veljače pisao o napetim pregovorima između vodećih hrvatskih dobavljača i njemačkog lanca.

Kaufland je hrvatske tvrtke stisnuo i s rabatom od 40 posto, s time da su "prijedlozi" koje daju – bezuvjetni. Ili prihvatite ili letite s polica! Navodno se dobar dio domaćih, pogotovo prehrambenih dobavljača, pomirio s teškim uvjetima, no Kauflandu se početkom tjedna dogodio i jedan tvrd orah. Više pročitajte ovdje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.