Bum robnih marki

Lani je Konzum lansirao gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda

Foto: Davor Visnjic/PIXSELL
Lani je Konzum lansirao gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda
29.01.2013.
u 11:14
Tijekom 2012. Konzum je na tržište izbacio gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda, čime se njihova ukupna brojka popela na više od 1200.
Pogledaj originalni članak

Tijekom 2012. Konzum je na tržište izbacio gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda, čime se njihova ukupna brojka popela na više od 1200, piše Poslovni dnevnik.

Iako su možda potrošači zazirali od prvih trgovačkih marki u nas (primjerice, prvi K Plus proizvod bila je riža, puštena u prodaju 1995. godine), danas je to sve manje slučaj, a dolaskom krize pojačava se kupnja trgovačkih marki.

"Trgovačka marka K Plus proizvodi se u suradnji s više od 200 različitih proizvodnih tvrtki. Udio artikala u trgovačkoj marki proizvedenih u Hrvatskoj prelazi 60 posto", kažu za list u Konzumu. U tom trgovačkom lancu, koji posluje u sklopu Agrokora, kažu da se među domaćim proizvođačima K Plus proizvoda nalaze i proizvodne tvrtke samog koncerna. "Najveći dio lani lansiranih K Plus proizvoda nastao je upravo u suradnji s domaćim dobavljačima", ističu u Konzumu.

Da ima prostora za još veći broj vlastitih trgovačkih proizvoda, govori podatak da Konzum ima ukupno oko 30 tisuća artikala (to se odnosi na SuperKonzum, broj proizvoda ovisi o formatu svakog dućana), piše Poslovni dnevnik.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.