Podravka sve zelenija

Lider na europskom tržištu u trendovima ekološke proizvodnje

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke
Foto: Marijan Susenj/PIXSELL
Koprivnica: Noćno izdanje uprave zgrade prehrambene kompanije Podravka
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Zagreb: Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke
25.03.2022.
u 15:30
Vrećica Vegete BIO od 120 grama sadrži zapravo 400 g povrća koje je raslo u ekološkim uvjetima i ima sve potrebne certifikate, te morsku sol
Pogledaj originalni članak

Osiguranje dostupnosti kvalitetnih domaćih sirovina iz vlastite proizvodnje, paprike, rajčice, cikle, mrkve, krastavaca u suradnji s kooperantima na koje će moći računati kroz dulji period, pri čemu je i jedna od strateških odrednica upravo unapređivanje portfelja prema bio sastojcima, samo je jedan od ambicioznih ciljeva Podravke, koje je na jučerašnjem predstavljanju Vegete BIO istaknula predsjednica uprave koprivničkog prehrambenog diva Martina Dalić.

Krunoslav Bešvir, direktor Podravkinog poslovnog programa Kulinarstvo, kazao je kako su s Vegetom BIO htjeli pokazati da i veliki i veći industrijski proizvođači mogu odgovoriti na trendove ekološke proizvodnje, što je za Podravku, koja je tržišni lider u dodacima jelima u Europi jako važno.

- Brend Vegeta neupitna je garancija kvalitete, a Vegeta BIO nastala je kao odgovor na potrebe sve zahtjevnijih potrošača Središnje i Zapadne Europe - objašnjava Bešvir, ističući kako se osim na hrvatskim, Vegeta BIO već udomaćila na policama u Mađarskoj, Poljskoj, Rumunjskoj, ali i SAD-u, Australiji, Kanadi, Litvi, Sloveniji - i to je tek početak. Vrećica Vegete BIO od 120 grama sadrži zapravo 400 g povrća koje je raslo u ekološkim uvjetima i ima sve potrebne certifikate, te morsku sol.

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Martina Dalić

- Podravka je na putu transformacije koja se, rekao bih, sad i dodatno ubrzava uslijed novih trendova i strateških smjernica koje je kompanija preuzela. Želja nam je da Podravka bude sve zelenija u perspektivi pa se u skladu sa željama potrošača sve više razvijamo u smjeru prehrane i proizvoda iz ekološke proizvodnje, provjerenih izvora, tako da će proizvoda poput Vegete BIO biti još - najavio je Bešvir.

Komentirajući najave smanjenja PDV-a od 1. travnja na određene prehrambene proizvode, situaciju u Ukrajini te moguća poskupljenja, pa i nestašice nekih proizvoda kad je hrana u pitanju, M. Dalić jučer je kazala kako žitarica Hrvatska proizvodi u dovoljnim količinama i Podravka je fokusirana da osigura dovoljnu količinu, prije svega žita, za svoje potrebe.

- Sve što se dešava na svjetskom tržištu, od porasta cijena sirovina, energenata, prijevoza, ambalaže, naravno da utječe i na Podravkine troškove proizvodnje. Pokušavamo i pokušali smo, posebice tijekom lanjske godine apsorbirati rast cijena kroz unutarnje troškove, no sve što se trenutačno zbiva na tržištu zadnjih 6-8 mjeseci dodatno se pogoršalo ratom u Ukrajini - objašnjava, što se, dodaje, u cijelosti neće moći kompenzirati kroz unutarnje rezerve. Ipak, naglasila je, u formiranju maloprodajnih cijena Podravka nema direktan odnos s potrošačima, pa tako ni kontrolu nad maloprodajnim cijenama svojih proizvoda koje formiraju trgovci.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
15:51 25.03.2022.

Vrećica Vegete BIO od 120 grama sadrži zapravo 400 g povrća???