Nakon akvizicija koje su obilježile hrvatsku maloprodaju, Lidl se taman pozicionirao gdje treba i s još 10-15 trgovina doseći će optimum, kazao je jučer predsjednik uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.
Rezultate poslovanja u 2015. u Lidlu još ne objavljuju, no Lozić tvrdi da su rasli u svakom pogledu, s dobiti, prihodima, zaposlenima i dobavljačima – i ostvarili i više od zacrtanih ciljeva. Sada su usmjereni na privatne marke koje u 89 dućana Lidla čine 85% asortimana i odlično su prihvaćene od kupaca, milijun njih tjedno. To je i jedan od razloga što je u povodu 10. godina Lidla u RH jučer lansirana kampanja “Vi ste potvrdili”.
Neovisno testiranje 256 Lidlovih brendova tzv. blind test metodom na 5900 ispitanika u 800 kućanstava pokazalo je da je čak 73% njih ocijenjeno vrlo dobrim ili odličnima.
Lidl je ok...ali kao poslodavac nisu normalni ...u Vukovarskoj u ZG su jadnim ljudima naprcili slusalice na glavu....katastrofa....blagajnik je svako malo ometen dok radi sa lovom na blagajni....da ne velim koliko je to nezdravo jer su bezicne....koji je to pametnjakovic smislio trebalo bi ga nagraditi vandrednim otkazom....