Trgovina

Lidlu promet i dalje raste, u širenje ulaže 300 milijuna kuna

Foto: ''
Lidlu promet i dalje raste, u širenje ulaže 300 milijuna kuna
24.06.2010.
u 12:00
- Poslovanje na hrvatskom tržištu ne mjerimo udjelima, nego isključivo uspjehom ili neuspjehom, kaže predsjednik uprave Marin Dokozić.
Pogledaj originalni članak

Hard diskonteri poput Lidla, čini se, ne poznaju krizu, nastavljajući dalji organski rast širenjem i jačanjem mreže trgovina. S ulaganjima oko 432 milijuna kuna prema Fininoj listi najvećih ulagača, njemačka je kompanija jedna od onih koje su, iza mahom cestovnih, telekomunikacijskih i naftnih kompanija, lani najviše investirale u hrvatsko tržište, a s otvaranjem treće trgovine danas u Pazinu, trend se očito nastavlja i u 2010.

Marin Dokozić, predsjednik uprave Lidla Hrvatska, kaže da se recesija u Hrvatskoj, koja je izrazito jaka, gotovo nije odrazila na poslovanje Lidla. Ono je i dalje stabilno i raste, pa je zdrava poslovna ekspanzija tvrtke potpuno logičan slijed događaja. Kompanija je u 2008. u Hrvatskoj agresivno povećala prihod za čak 65 posto, što je uvjerljivo najveći rast nekog trgovačkog lanca u Hrvatskoj. S mijenjanjem navika potrošača u korist jeftinih trgovačkih marki nastavlja se dvoznamenkasti rast prodaje i u 2009. Čak i u 2010. - i to još većom dinamikom, kaže Dokozić.

U samo godinu i pol Lidl je tako udvostručio tržišni udjel s 2,7% u 2007. na oko 5,4% u trećem tromjesečju 2009. i ušao među 10 najvećih maloprodajnih lanaca. U 2009. otvoreno je 12 novih Lidlovih trgovina i zaposleno više od 200 ljudi. Plaće su porasle 4%, a s ulaganjima od 40 milijuna eura u ovoj će godini zaposliti još 200 ljudi. Najveća investicija u 2010. gradnja je velikog Lidlova distribucijskog centra u blizini Gospića vrijednog oko 180 milijuna kuna.

– Ponosimo se rastom Lidla u Hrvatskoj jer se uvijek brinemo o svojim kupcima, imamo izrazito fer odnos prema njima, prodajemo isključivo kvalitetne proizvode te njegujemo dobar odnos cijene i kvalitete kupljenog proizvoda – kaže Dokozić, uvjeren da je prema trendu rasta Lidl vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj.

Na upit jesu li već stekli dvoznamenkasti udjel na hrvatskom maloprodajnom tržištu, Dokozić odgovara da poslovanje ne mjere udjelima.

– Ekspanzija isključivo ovisi o uspjehu na tržištu – objašnjava i tvrdi kako Lidl u prodajnom asortimanu ima 2000 artikala, a odnos je privatnih marki (manjih) i većih marki (labelova) 50:50.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

UK
Ugo Kajvez
18:10 24.06.2010.

Samo dokaz da se siromaštvo širi u hrvatskoj .......... hvala vam tamo gore na markovom trgu ......