Britansko tržište jedno je od najbrže rastućih u Hrvatskoj, turistički promet raste dvoznamenkasto i sve činimo da se taj trend nastavi i u nadolazećim godinama, kazao je ministar turizma Darko Lorencin pred sedamdesetak britanskih novinara prvog dana svjetske turističke burze World Travel Market u Londonu.
Hrvatski turistički čelnici u Londonu su predstavili i project produljenja sezone pod imenom Hrvatska 365, najavili su novi brend i slogan hrvatskog turizma u 2015. te se, među ostalim, pohvalili s pedeset filmskih i glazbenih festivala godišnje u našoj zemlji.
Britanskim su medijima posebno predstavljeni splitska Ultra i rovinjski Hideout/Unkown festival.
- Hrvatska je definitivno usla u drustvo svjetskih top odredista za publiku koja odlazi na festivale. Ultra je, pak, najveci festival ikad odrzan u Hrvatskoj. Efekti na lokalno gospodarstvo mjere se u desecima milijuna eura - kazao je predstavnik Ultre Europe Hugo Beus, najavljujuci za dogodine bitno dulji I bogatiji program Ultre.
Inače, hrvatska press konferencija je samo jedna u nizu koje su održane prvog dana sajma WTM. U Londonu se okupilo pet tisuća izlagača iz 184 zemlje svijeta. Zanimljivo je da na 35. jubilarnoj londonskoj burzi prvi puta nastupa i turoperator specijaliziran za putovanja u Sjevernu Koreju, Experience North Korea, čiji predstavnici uvjeravaju da se u tu neobičnu, zatvorenu zemlju može bez problema organizirano putovati iz dva grada, Pekinga i Vladivostoka.