Nove investicije

Luka Rajić ulaže 130 milijuna kuna

Foto: Nikola Čutuk/pixsell
Luka Rajić ulaže 130 milijuna kuna
28.07.2014.
u 07:46
Ralu logistika planira graditi središnji logističko-distribucijski centar u općini Rugvica
Pogledaj originalni članak

Poduzetnik Luka Rajić nastavlja investirati u Hrvatskoj u razvoj logističkog poslovanja. Nakon što je njegova tvrtka Ralu logistika dosegla visoke standarde u segmentu transporta te razvila manja regionalna skladišta u Splitu, Rijeci i Slavonskom Brodu, sada priprema novi iskorak u segmentu skladišta i distributivne mreže, gradnju središnjeg logističko-distribucijskog centra na području općine Rugvica u Dugom Selu.

U tijeku je natječaj, koji Rajićeva tvrtka provodi u suradnji s općinom, za gradnju pristupne ceste s komunalnom infrastrukturom za gospodarsku zonu Dragošička, na kojoj je i zemljište Ralu logistike na kojem se planira gradnja LDC-a.

Pristupna cesta

Pristupna cesta, navodi se u natječaju, potrebna je za realizaciju projekta LDC-a i ishođenje uporabne dozvole, a iz Ralu logistike napominju i da cesta neće služiti samo za njihovu investiciju, nego i sve druge buduće projekte u industrijskoj zoni. Pristupna cesta prvi je, dakle, korak u pokretanju novog ulagačkog projekta Luke Rajića. Ona bi trebala biti sagrađena do konca godine, a LDC bi trebao, prema procjenama u Ralu logistici, biti dovršen 2015. godine. Konkretnije o visini ulaganja u ovom trenutku je još, kako kažu u Ralu logistici, nezahvalno govoriti, no u fazi idejne studije govorilo se, dodaju, o investiciji od 130 milijuna kuna.

"Ralu još uvijek izrađuje projektnu dokumentaciju u sklopu koje će se definirati tehničko-tehnološka rješenja.

Suglasnosti do rujna

Nakon toga slijedi faza ishođenja suglasnosti i građevinske dozvole i tek tada moći ćemo govoriti o definiranju obuhvata i realnoj procjeni investicije", poručuju iz Ralu logistike, a taj dio procesa očekuju da će biti okončan do rujna.

Postojeća tri regionalna skladišta zadovoljavaju trenutačne potrebe Ralu logistike, a novi središnji centar u Rugvici trebao bi kapacitetom omogućiti tvrtki daljnji razvoj u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. Upravo stoga je lokacija u Rugvici za ovaj projekt Ralu logistici bila idealna, budući da se nalazi na križanju važnih puteva, nadomak autocesti Bregana - Lipovac te prometnicama prema Mađarskoj i jugu Hrvatske.

Ralu logistika inače je najsnažnija tvrtka u Rajićevoj Lura grupi, koju među ostalim čini i farmaceutski biznis PharmaS. U razvoj Ralu logistike prethodnih je godina nekadašnji vlasnik hrvatske mliječne industrije Dukat značajno investirao, a tvrtka kontinuirano ostvaruje snažan rast u poslovanju.

Rast prihoda

Tako su joj i u 2013. godini ukupni prihodi dosegli 144 milijuna kuna, a pozitivan trend, kako potvrđuju u Ralu logistici, nastavljen je i ove godine.

– U prvih pola godine bilježimo rast prihoda i u Hrvatskoj i na nivou Grupe, uz istovremeno povećanje profitabilnosti – ističu u Ralu logistici.

Pozitivna kretanja Ralu logistika bilježi i u području zapošljavanja – prošle je godine broj radnika u tom logističkom društvu porastao na 194. No, tek će, poručuju iz Ralu logistike, kontinuirani rast gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj značiti i ozbiljan zamah u logističkom poslovanju. U međuvremenu, Ralu logistika nastavlja sa stabilnim poslovanjem i popunjenim transportnim kapacitetima na cijelom teritoriju Europe i dijelu Rusije.

>>Ralu logistika nagodinu donosi još 125 radnih mjesta

>>RALU logistika Luke Rajića vodeća u regiji sa 135 hladnjača

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 15

Avatar Deda.Mraz
Deda.Mraz
08:16 28.07.2014.

"U međuvremenu, Ralu logistika nastavlja sa stabilnim poslovanjem i popunjenim transportnim kapacitetima na cijelom teritoriju Europe i dijelu Rusije." politicari i dalje gledaju samo na regiju a ne na europu i velika trzista svijeta

Avatar dario554433
dario554433
08:39 28.07.2014.

Prvo treba čestitati logistiki RALU na dobrom potezu, i uspjehu njihove kompanije. A što se tiče Luke Raića potrebno je da se neko pozabavi njegovom privatizacijom dukata i da se to već jednom razjasni.

Avatar tomsom
tomsom
11:53 28.07.2014.

Pravo je pitanje čiji novac ulaže bivši vozač dukata i tko mu je i čijim novcem omogučio da 90-tih godina u jeku rata kupi dukat za par milja DM, a proda za 500-tinjak milja eura bez PDV-a i iznese iz hrvatske bogatstvo, koje su dugi niz godina stvarale generacije vrijednih radnika. i nije jedini. imah ih jako puno. odgovor je "zna se". pa dobro koje je pravilo prekršeno u ovom komentaru,koji moj osobni stav i mišljenje, da se briše po drugi puta? slijedi prijava na nekoliko adresa u VL.