suradnja

Maersk i Alibaba omogućili izravnu rezervaciju brodskog prostora za prijevoz tereta

Foto: Reuters/PIXSELL
Maersk i Alibaba omogućili izravnu rezervaciju brodskog prostora za prijevoz tereta
04.01.2017.
u 15:56
Maersk je omogućio rezervaciju prostora za prijevoz na Alibabinoj internetskoj stranici OneTouch od 22. prosinca prošle godine
Pogledaj originalni članak

Danski brodarski div Maersk i kineska kompanija za internetsku trgovinu Alibaba udružili su snage kako bi prijevoznicima omogućili izravnu rezervaciju brodskog prostora za prijevoz tereta, čime bi se zaobišli tradicionalni posrednici.

Maersk je omogućio rezervaciju prostora za prijevoz na Alibabinoj internetskoj stranici OneTouch od 22. prosinca prošle godine, objavila je glasnogovornica brodarske kompanije.

"U početnoj je fazi... postojećim registriranim korisnicima Alibaba OneToucha omogućeno da osiguraju cijenu traženih prostora za prijevoz tereta na odabranim rutama avansnom uplatom depozita", objašnjava glasnogovornica Maerska. "Usluga će se u početku nuditi na odabranim rutama i lukama", dodaje ona.

Trenutno se nudi na rutama iz osam kineskih luka, uključujući Šangaj i Ningbo, do luka u Europi i drugim dijelovima Azije, stoji na internetskoj stranici OneToucha. 

U kineskoj kompaniji nisu odmah bili dostupni za komentar informacije o suradnji s Maerskom. Iz danske su pak kompanije priopćili da je suradnja dio njihove strategije digitalizacije usluga. Dodaju i da namjeravaju pokrenuti nove pilot programe na portalima drugih kompanija za internetsku trgovinu.

Alibabin OneTouch inače pruža malim i srednjim kineskim izvoznicima usluge pribavljanja carinskih dozvola i logistike putem Interneta. Omogućuju im i rezervaciju usluga zračnog prijevoza tereta i isporuke.

Prijevoznici obično rezerviraju prostor na brodovima preko pomorskih agenata iako neki brodari, poput Maerska, omogućuju vlasnicima tereta i izravne rezervacije putem Interneta.

Kompanije za internetsku trgovinu sve češće obavljaju i poslove logistike kako bi bolje kontrolirale lanac isporuke. Tako je Amazon.com registrirao kinesku podružnicu za poslove dostave i unajmio zrakoplove kako bi sam isporučivao naručene proizvode u Sjedinjenim Državama.

Alibaba je pak proteklih godina ušao u taj sektor kupnjom udjela u kompanijama za isporuku pošiljki i kupnjom skladišta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.