Promo

Malena i Klepetan Jani i Imagu donijeli zlatni Sempler za najbolju digitalnu kampanju

Foto: PR FOTO
Malena i Klepetan
Foto: PR FOTO
Malena i Klepetan
Foto: PR FOTO
Malena i Klepetan
VL
Autor
PR Članak
25.11.2016.
u 14:43
Nakon Brončanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani teEpica Awards u Amsterdamu, novo vrijedno priznanjeza Janu stiže iz Portoroža
Pogledaj originalni članak

Lista osvojenih nagrada za Janu sve je duža. Na 18. po redu natjecanju za najbolje medijske strategije - SEMPL- kampanja „Malena i Klepetan“ sinoć je osvojila zlatnu nagradu u kategoriji Best use ofdigitalworld te u samo nekoliko mjeseci pridobila stručne žirije čak četiri marketinška festivala! Nakon kreativnih direktora i predstavnika novinarske struke, Janina kampanja zaslužila je priznanje i najvažnijih medijskih stručnjaka te ujedinila nagrade u najvažnijim marketinškim kategorijama.

Osvajanjem SEMPL nagrade, 2016. godina pokazala se kao najuspješnija do sada za Jana Vodu s porukom, a svoje zadovoljstvo ovakvim rezultatima kampanje nije krilaizvršna direktorica marketinga Agrokora Iva Balent: „Četvrto priznanje s međunarodnog natjecanja za našu kampanju Malena&Klepetan je još jedno veliko veselje i potvrda da ljubav pobjeđuje. Zahvaljujem žiriju konferencije medijskih trendova Sempl što je prepoznao emociju koju je cijeli tim živio i unio u ovaj projekt te nas za to nagradio zlatnim Semplerom.“

Deveteročlani međunarodni ocjenjivački sud kampanju je ocjenjivao kroz pet osnovnih kriterija: idejni medijski koncept, adekvatno shvaćanje potrošača, učinkovitost kampanje (ROI), inovativnost u traženju novih medijskih kanala te stupanj aktivacije i motivacije potrošača kroz medijsku strategiju i realizaciju. Janina kampanja, koju je potpisala agencija ImagoOgilvy, pokazala je ne samo suvremena marketinška kretanja, nego se nametnula i kao predvodnik nekih novih trendova.

Kampanja Jane s pričom o iščekivanju Klepetana je još jednom izborila najsjajnije odličje na međunarodnom festivalu. Pokazalo se, sad već po ko zna koji put, kako je pričati o stvarnoj ljubavi kroz jednostavnu, iskrenu i životnu priču zapravo bio pun pogodak. Međunarodne nagrade su definitivno dokaz da bez obzira na tržište i jezik na kojem je priča ispričana, ljubav kao glavna tema Janine kampanje, ne samo da je osvojila srca potrošača, već ona osvaja i sve redom članove žirija različitih marketinških festivala“, izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor ImagoOgilvy agencije.

Festival SEMPL osnovan je 1998. godine kao međunarodna manifestacija edukativnog karaktera orijentirana ponajprije prema aktualnostima u području medija, marketinga i komunikacija.Uz brojne ponuđene sadržaje, festival predstavlja i analizira svjetske trendove te slovi kao međunarodno priznanje kreativnosti, privlačeći svake godine brojne sudionike iz zemalja jadranske regije. 

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

TO
toljaga22
16:34 25.11.2016.

fuj todore