Mobilni telefoni, pametni telefoni i digitalni uređaji postali su temelj komunikacije, ali i sredstvo za provedbu transakcija. Očekivanja za povezanim uslugama neprestano rastu, a mobilna industrija postaje sve konkurentnija. Kako tradicionalne usluge mobilne telefonije i podatkovne usluge postaju standard, prisutna sve veća potražnja za njihovom nadogradnjom.
Da bi podržala mobilne operatere u nastojanjima da razviju svoje poslovanje i postanu digitalni igrači, kompanija Mastercard predstavila je paket digitalnih usluga koji omogućava brzo, jednostavno i sigurno digitalno iskustvo plaćanja na svim uređajima i putem svih kanala. Među ovim uslugama je i program za istraživanje novih područja kao što su mobilno, vanjsko oglašavanje, provjera identiteta i podrška za male poduzetnike.
Novi paket usluga za digitalna plaćanja na temelju podataka usmjeren je na tri poslovna cilja za mobilne operatere:
- Optimiziranje osnovne djelatnosti – operateri mogu na temelju Masterpassa i prihvaćanja digitalnih plaćanja pružati praktično korisničko iskustvo
- Diversifikacija prihoda – novi paket rješenja i proizvoda poput izravne naplate putem računa za mobilne usluge i QR plaćanja može pomoći u monetizaciji postojeće telekomunikacijske imovine
- Korištenje trendova i uvida – tvrtke mogu identificirati nove mogućnosti i nove načine rada na temelju dokazanih činjenica te naučiti modelirati postojeće podatke
Neka od tih rješenja implementirana su tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, uključujući:
- Vodafone Ukrajina, jedan od glavnih mobilnih operatera u zemlji, koristi rješenje Masterpass One-Click Payment kako bi korisnicima pružio digitalni način plaćanja za nadopunu računa bonom
- Digicel Group na Karibima kombinira usluge prijenosa novca s programom popratnih prepaid kartica kako bi pružio podršku svojim klijentima pri slanju i primanju novca od prijatelja i obitelji
- Kroz partnerstvo s Military Bank u Vijetnamu, Viettel Telecom za više od tri milijuna potrošača nudi pristup fizičkim i virtualnim prepaid karticama, a 700.000 njih je zatražilo popratnu prepaid karticu za svakodnevnu potrošnju pri P2P prijenosima, plaćanju režija i zrakoplovnih karata
- Chunghwa Telecom, najveća tajvanska tvrtka za telekomunikacijske usluge, pokrenula je digitalni „Hami Wallet“ koji je trenutno prihvaćen na svim Mastercard beskontaktnim terminalima