PROMO

Mastercard širi podršku za mobilne operatere

Foto: Promo
Mastercard širi podršku za mobilne operatere
Foto: Promo
Mastercard širi podršku za mobilne operatere
05.03.2018.
u 10:03
Inovativna rješenja će omogućiti razvijanje poslovanja i nove mogućnosti rasta za mobilne operatere
Pogledaj originalni članak

Mobilni telefoni, pametni telefoni i digitalni uređaji postali su temelj komunikacije, ali i sredstvo za provedbu transakcija. Očekivanja za povezanim uslugama neprestano rastu, a mobilna industrija postaje sve konkurentnija. Kako tradicionalne usluge mobilne telefonije i podatkovne usluge postaju standard, prisutna sve veća potražnja za njihovom nadogradnjom.

Da bi podržala mobilne operatere u nastojanjima da razviju svoje poslovanje i postanu digitalni igrači, kompanija Mastercard predstavila je paket digitalnih usluga koji omogućava brzo, jednostavno i sigurno digitalno iskustvo plaćanja na svim uređajima i putem svih kanala. Među ovim uslugama je i program za istraživanje novih područja kao što su mobilno, vanjsko oglašavanje, provjera identiteta i podrška za male poduzetnike.

Foto: Promo
Mastercard širi podršku za mobilne operatere
„Istraživanja su pokazala kako korisnici žele pristup praktičnim i jedinstvenim iskustvima u realnom vremenu kroz tehnologiju koja se već nalazi u njihovim rukama“, izjavila je Kiki Del Valle, starija potpredsjednica za program Commerce for Every Device kompanije Mastercard. „Kroz ove usluge, kompanija Mastercard i naši partneri iz sektora mobilnih operatera omogućuju inovativne, sigurne i jednostavne načine da korisnici i tvrtke plaćaju, šire svoje poslovanje i rastu – bez obzira na to gdje se u svijetu nalazili“.

Novi paket usluga za digitalna plaćanja na temelju podataka usmjeren je na tri poslovna cilja za mobilne operatere:

  • Optimiziranje osnovne djelatnosti – operateri mogu na temelju Masterpassa i prihvaćanja digitalnih plaćanja pružati praktično korisničko iskustvo
  • Diversifikacija prihoda – novi paket rješenja i proizvoda poput izravne naplate putem računa za mobilne usluge i QR plaćanja može pomoći u monetizaciji postojeće telekomunikacijske imovine
  • Korištenje trendova i uvida – tvrtke mogu identificirati nove mogućnosti i nove načine rada na temelju dokazanih činjenica te naučiti modelirati postojeće podatke

Neka od tih rješenja implementirana su tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, uključujući:

  • Vodafone Ukrajina, jedan od glavnih mobilnih operatera u zemlji, koristi rješenje Masterpass One-Click Payment kako bi korisnicima pružio digitalni način plaćanja za nadopunu računa bonom
  • Digicel Group na Karibima kombinira usluge prijenosa novca s programom popratnih prepaid kartica kako bi pružio podršku svojim klijentima pri slanju i primanju novca od prijatelja i obitelji
  • Kroz partnerstvo s Military Bank u Vijetnamu, Viettel Telecom za više od tri milijuna potrošača nudi pristup fizičkim i virtualnim prepaid karticama, a 700.000 njih je zatražilo popratnu prepaid karticu za svakodnevnu potrošnju pri P2P prijenosima, plaćanju režija i zrakoplovnih karata
  • Chunghwa Telecom, najveća tajvanska tvrtka za telekomunikacijske usluge, pokrenula je digitalni „Hami Wallet“ koji je trenutno prihvaćen na svim Mastercard beskontaktnim terminalima

www.mastercard.com

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Pogledajte na vecernji.hr