Ministar Cappelli:

Hrvatska je Nijemcima hit destinacija, a popularniji smo i od Francuske

Hrvatska je Nijemcima hit destinacija, a popularniji smo i od Francuske
08.03.2018.
u 06:50
Ne radi se samo o "bumu" na obali. Upravo se dogovara i pokretanje "Slavonske ture" za kinesko tržište, zadovoljan je ministar
Pogledaj originalni članak

Hrvatska drži pozitivan ritam rasta u turizmu pa se u 2018. očekuje povećanje broja gostiju od 5 do 7 posto u odnosu na prošlu godinu, a procjenjuje se da će ukupna ovogodišnja ulaganja u turizam iznositi 1,3 milijarde eura. Procjene nadolazeće turističke sezone predstavili su ministar Gari Cappelli i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić na ITB Berlinu, najvećem sajmu turizma na svijetu koji je jučer otvoren.

Povećanje broja aviolinija

– Ovo je tržište za nas ključno jer Nijemci čine više od 20 posto svih gostiju. Mi smo ovdje hit destinacija, a popularniji smo i od Francuske – rekao je Cappelli te dodao kako je osim rasta u turizmu posebno važno od autodestinacije postati aviodestinacija. U Hrvatsku trenutno više od 70 posto gostiju dolazi automobilima zbog čega autoceste u ljetnim mjesecima pucaju po šavovima. Stoga su ministarstvo i HTZ pokrenuli projekt afirmacije Hrvatske kao aviodestinacije.
– I rezultati su već vidljivi.

Lani je Nijemcima na raspolaganju prema Hrvatskoj bilo oko milijun sjedala. Ove godine očekujemo velik rast, a za povećanje avioprometa zainteresirane su i brojne druge zemlje – rekao je Staničić i naveo da će Hrvatsku s Njemačkom povezivati 14 novih linija, s Ujedinjenim Kraljevstvom 12, pet sa Švicarskom, tri s Francuskom, po jedna s Austrijom i Irskom...Također uvode se nove linije s Češkom, Italijom, skandinavskim zemljama, Rusijom, Španjolskom, Poljskom… Na mnogim se pak postojećim linijama povećavaju brojevi letova.
– Važno je reći da neki od sezonskih letova ove godine kreću i do četiri tjedna ranije nego lani što je fantastičan pomak i upućuje na produljenje sezone – rekao je Cappelli. Dodao je kako se ne radi samo o “bumu” na obali. Upravo se dogovora i pokretanje “Slavonske ture” za kinesko tržište.

Novi izgled štanda HTZ-a

Budući da se na berlinskoj burzi turizma sklope poslovi u vrijednosti od 7 milijardi eura, jasno je zašto je ključno zablistati. Hrvatska se tako predstavlja na štandu od 240 kvadrata koji nakon četiri godine prvi puta ima potpuno novi izgled. Iza minimalistički uređenog prostora s izložbom atrakcija u zraku stoje autori Tihana Taraba i Filip Despot iz Grupe i Tvrtko Topić iz Arhikulture.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

DU
Deleted user
07:02 08.03.2018.

blokirani ce pohrliti na jadran kao sezonci a vi ce te ih placati srdelama jer su zdrave

DA
darko2103
09:14 08.03.2018.

dolaze jer se osjecaju sigurno. dok se ne poveca broj kirurga iz afganistana

KA
KaraMarko
14:52 08.03.2018.

naravno...u HR nema toliko doktora sa bliskog istoka po ulicama...i sigurnije je