Photo Boothique

Inovativne foto kabine hit na vjenčanjima i poslovnim događanjima

Foto: Photoboothique.hr
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
Foto: Photoboothique.hr
photo
18.03.2014.
u 10:04
Iako je njen projekt naišao na pozitivne reakcije, poduzetničku klimu u Hrvatskoj ocjenjuje s dvojkom, ocjenom dovoljnom da mladi s idejama ipak ne odustanu od svog nauma
Pogledaj originalni članak

Da diplomski rad može biti najbolji uvod u svijet poduzetništva dokazuje primjer Petre Crljenak, mlade poduzetnice koja je svoj inovativan i originalan proizvod već lansirala na tržište.

Photo booth, odnosno foto kabina je uređaj s, kako Petra kaže, 'grandpa-friendly' softverom za fotografiranje. U foto kabini nalazi se klupa za jednu ili više osoba, a kabina je zatvorena zavjesama kako bi korisnici tijekom fotografiranja opušteno pozirali.

- Ovakva usluga postoji već desetak godina u Americi gdje foto kabinu možete vidjeti na većini događanja, bilo privatne ili poslovne prirode. Na jednom zabavnom tv kanalu vidjela sam takvu kabinu u akciji na vjenčanju, goste s rekvizitima kako veselo poziraju i s osmjehom na licu gledaju u svoje netom izrađene slike. Shvatila sam da na hrvatskom tržištu postoji potreba za proširenjem usluge na tržištu koje se bavi organiziranjem vjenčanja i drugih događanja, a usluga najma foto kabine mi se činila kao jako zanimljiva ideja. Odlučila sam tu temu analizirati u svom diplomskom radu te istražiti da li je tržište spremno za novu uslugu, a potom mi nije preostajalo ništa drugo nego riskirati i baciti se na posao. Produkt dizajnerica Marita Bonačić nam je osmislila vizualni identitet i pomogla oko dizajniranja kabine. Kada se slikate u našoj foto kabini, primjetit ćete i rasvjetu koja je kao u nekom backstage šminkeraju te je tu da laska vašem licu, kaže mlada poduzetnica.

Takve foto kabine su, kako ističe, poželjni gost na vjenčanjima, maturalnima zabavama, lansiranjima proizvoda i svim događajima s kojih gosti kući žele ponijeti uspomene.

Spojena na internet

- To je poklon gostima, zabava i instant uspomena. Na kraju dana, klijentima je najvažnije da se njihovi goste dobro provedu i da pričaju o njihovom eventu, a Photo Boothique im to osigurava, kaže Petra i dodaje kako gosti mogu fotografije uploadati na Facebook, Twiter ili poslati na svoju email adresu direktno iz kabine koja je spojena na internet.

Ističe kako joj je Studij ekonomije poduzetništva na Veleučilištu Vern dao potrebno znanje i samopouzdanje za vođenje vlastitog posla dok je MBA na Zagrebačkoj školi za ekonomiju i management usavršio njeno razumijevanje marketinga i istinskih potreba potrošača.

Njena tvrtka postoji nepune pola godine, a iza sebe već imaju mnoštvo zadovoljnih klijenata. U photo boothu se taku slikaju mladenci i svatovi, djelatnici velikih poduzeća te brojni pripadnici starije generacije koji se s nostalgijom prisjećaju preteča ovakvih fotografskih kabina.

Foto: Photoboothique.hr

- Od mladenaca koji već dan poslije svog vjenčanja mogu pogledati vesela lica svih svojih gostiju koji nikada ne bi tako pozirali ispred fotografa, prolistati album sa slikama i utiscima gostiju pa do uglednih poduzeća koja su odlučila svoje domjenke začiniti sa foto kabinom kako bi se gosti zaista opušteno pozirali iza zavjese te ponijeli kući uspomene.

'Green screen' opcija

Kao novost ističe green screen opciju gdje se gosti slikaju ispred zelene pozadine, a pomoću tehnologije na isprintanim fotografijama budu teleportirani na pješčanu plažu, New York ili zagrebački tramvaj.

- Ovdje se klijenti, posebno oni koji pripremaju event za promociju, zaista mogu poigrati s mogućnostima. Kombiniranje rekvizita i maštovitih pozadina mogu učiniti čuda za iskustveni marketing, odnosno stvaranje iskustva sa brandom te potaknuti buzz, kaže Petra.

Iako je njen projekt naišao na pozitivne reakcije, poduzetničku klimu u Hrvatskoj ocjenjuje s dvojkom, ocjenom dovoljnom da mladi s idejama ipak ne odustanu od svog nauma.

- Stara je priča o tromoj i besmislenoj birokraciji u Hrvatskoj ustoličenim i često bezobraznim državnim službenicima . Treba se zaista naoružati strpljenjem i pripremiti na najgore pa se nećete toliko razočarati. Međutim, postoje poticaji i razni programi koji potiču poduzetnike oko kojih se valja potruditi, i nije sve tako crno. Najtužnije mi je kad vidim koliko se mladih odlučuje na život i karijeru van naše prelijepe naše. Osobno se nikada nisam bavila takvom mišlju, ali shvaćam njihovu odluku i logiku iste, kaže poduzetnica.

Petra ističe kako ima još puno ideja i planova za budućnost.

- Treba se razvijati zajedno sa tržištem, ići u korak s tehnologijom i trendovima te željama i potrebama potrošača. I učiti, konstantno, kaže.

>> Predstavljen Poslovni uzlet, platforma za 'dobre poduzetničke priče'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.