Promo

Mobilno oglašavanje – koliko regija zaostaje

Foto: PR FOTO
Mobilno oglašavanje – koliko regija zaostaje
VL
Autor
PR Članak
03.11.2014.
u 14:47
Pogledaj originalni članak

Mobilno oglašavanje u zapadnoj Europi trenutno čini otprilike 1/3 svih digitalnih investicija, dok su u USA ti brojevi još i veći, s daleko najvećim trendom rasta od svih načina oglašavanja. Samo u Europi u 2013. mobilno oglašavanje zabilježilo je rast od čak 123%.

Prema definiciji, mobilno oglašavanje podrazumijeva oglašavanje roba i usluga korisnicima mobilnih uređaja i pametnih telefona.

Zvuči jednostavno, i logično je za pretpostaviti da u kontekstu današnjeg vremena i tehnološki osviještenog potrošača ovaj vid oglašavanja ostvaruje visok rast u vidu investicija i inovativnih strategija oglašavanja.

Globalno, to je zaista tako.

No iznenađujuće velik broj robnih marki – domaćih i internacionalnih – na ovim prostorima JI Europe još uvijek svoju komunikaciju s potrošačima ni na koji način nije prilagodilo mobilnim platformama. Realno je reći da izostanak ove prilagodbe oglašivača na promijenjene navike potrošača u tom smislu posve sigurno znači i smanjenje učinkovitosti njihove komunikacije, te da u mobilnom oglašavanju leži veliki potencijal.

Ovo je samo detalj šire slike na koju želimo ukazati marketinškim liderima u regiji.

S tom namjerom ClickAttack i OMD organiziraju MAD konferenciju – prvu regionalnu konferenciju o mobilnom oglašavanju. Organizatori na konferenciju dovode vrhunske stručnjake s iskustvom i znanjima stečenima na tržištima zapadne Europe koji će mobilno oglašavanje pokušati približiti marketinškim stručnjacima s ovih prostora, podijeliti s njima iskustvo iz prakse te demonstrirati na licu mjesta veliki potencijal koji ovaj tip oglašavanja ima u ostvarivanju kvalitetnog kontakta s potrošačima.

Teme konferencije bit će, između ostaloga:

  • Što nam to drugačije nudi mobilno oglašavanje?
  • Mobilno oglašavanje kao dio digitalne marketinške strategije
  • Mobilni marketinški miks
  • Primjeri iz prakse s iznimnim rezultatima
  • Inovativne mobilne strategije
  • Mobilno promišljanje brandova

Neki od predavača na konferenciji priznati su europski autoriteti mobilnog oglašavanja:

  • Ilicco Elia, Head of Mobile, DigitasLBi, UK
  • Jascha Samadi, Managing Director / Founder, apprupt GMBH, Njemačka
  • Mark Brill, Strategist & Consultant for mobile, Brandemotivity, BCU Future Media, UK
  • Chris Minas, Co-Founder & Managing Director, Nimbletank, UK
  • Alex Newman, Head of Mobile, OMD International, OMG EMEA, UK

Želite li postati dio dinamičnog svijeta mobilnog oglašavanja te saznati praktične načine kojima mobilno oglašavanje može pridonijeti i razvoju vašeg poslovanja, prijavite se i osigurajte svoju kotizaciju na www.madconf.com

O organizatorima:
ClickAttack je vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža koja na jednom mjestu spaja oglašivače, agencije, mobilne medije i developere. Uz mobilno oglašavanje, ClickAttack pružauslugu izrade mobilnih rješenja (mobilnih aplikacija, mobilnih portala, dediciranih landing stranica,igara i mobilnih bannera) za svakoga tko to želi ili treba.Sjedište ClickAttacka nalazi se u Švicarskoj adjeluje u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Rumunjskoj te Nigeriji.

Foto: PR FOTO
OMD je nagrađivana medijska agencija s globalnim sjedištem u New Yorku, te regionalnim sjedištima u Londonu, Singapuru i Miamiju. OMD širom svijeta zapošljava više od 8.000 medijskih stručnjaka u više od 30 specijaliziranih komunikacijskih disciplina, kroz 100 zemalja. U Hrvatskoj je OMD Media d.o.o. osnovan 2006. godine u potpunom vlasništvu Omnicom Media Grupa d.o.o. Svojom snažnom mrežom OMD uvodi nove usluge, nove mogućnosti i nove sustave koji otvaraju put za generiranje dodatnih vrijednosti u poslovanju naših klijenata.

Pogledajte na vecernji.hr